نارضایتی عابدینی از تصمیم گیران‌ بی خرد و بله قربان گویان

مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس در صفحه اجتماعی‌ خود از بی بضاعتی برخی مدیران سخن گفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر عابدینی‌ درباره وضعیت‌ این روزهای تیم پرسپولیس‌ در صفحه‌ اجتماعی‌ خود نوشت: به خدا نمی‌دانم از امید بگویم یا ناامیدی، از ناجوانمردی‌ مدعیان مدیریت که هیچ بنیه‌ای در دست ندارند یا از سکوت معنی‌ دار بنیه داران بی ادعا، از تصمیم‌گیران بی خرد و مجریان و بله قربان گویان‌ که برای صندلی منصب معرفت را زیر پا می‌گذارند شما بگویید چه باید گفت؟ وقتی به مربی می‌گویند با این بازیکن قرار داد‌ بستیم حالا شما فیلم بازیش را ببین!

وقتی بازیکن خارجی خوب دریافت می‌کند اما بازیکنان خودمان حداقل دریافت را دارند!

وقتی کادر ایرانی از فروردین تا حالا کمترین دریافتی نداشته‌اند!

و وقتی مدیران نمی‌توانند مساله یک دفاع شش دانگ و با تجربه و با غیرت را با برانکو حل کنند!  و بضاعت مدیریتی آقایان که تاکنون نتوانسته‌اند یک حامی مالی بگیرند‌ و وزارت‌‌نشینان خم به ابروی مبارک نمی‌آورند و جناب دکتر روحانی نیز تاکنون هیچ اقدامی را سزاوار این هواداران میلیونی نداشته چه باید گفت؟ ضعف داوری نیز از ضعف مدیریت سیستم سرچشمه می‌گیرد چرا بازیکن و تیم و سرپرست احساس نمی‌کنند حامی قابل قبولی دارند.

 مسئولان و تصمیم گیران اگر با من و امثال من مشکل دارید باور کنید به خداوندی خدا ما هیچ توقعی نداریم اما تکلیف این باشگاه مردمی را حساب شده و درست روشن کنید و این همه باعث زجر کشیدن میلیون‌ها طرفدار جوان این تیم نشوید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار