خداحافظی یکی از سهمیه های المپیک از جودو

یکی از دو شانس قطعی کسب سهمیه المپیک 2016 با نارضایتی از وضعیت موجود در جودو کشور، از این ورزش المپیکی خداحافظی کرد.

خداحافظی یکی از شانس های المپیک از جودوبه گزارش خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،جواد محجوب ملی پوش وزن 100- کیلوگرم کشورمان که با توجه به امتیازات در جدول رده بندی فدراسیون جهانی یکی از شانس های جودو ایران برای کسب سهمیه به حساب می آمد، با دلخوری از وضع موجود در جودو گفت: جودو را می گذارم برای خودشان و می روم، دیگر به این رشته فکر هم نمی کنم! 

وی در دو مرحله رقابتهای انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان نیز شرکت نکرد تا اعلام کند این بار دیگر عزمش برای خداحافظی جزم است و خواندن این غزل خداحافظی مانند دفعات قبل نیست.

دارنده مدال طلای مسترز، ترجیح داده در رشته چوخه فعالیت کند تا درآمدی نیز برایش به همراه داشته باشد.

جواد محجوب در خصوص خداحافظی اش به خبرنگار ما گفت: ترسی از مبارزه در مسابقات انتخابی و قهرمانی جهان ندارم، اما دیگر از جودو  و وضع این روزهایش خسته شده‌ام و دوست ندارم در این رشته فعالیت کنم.

وی ادامه داد:  طی چند روز آینده مراسم عروسی‌ام برگزار می‌شود اما با مشکل شدید مالی روبرو هستم. قید جودو را زده‌ام و لباس‌هایم را برای فروش می‌گذارم. فدراسیون برای اینکه هزینه بلیط 200 هزار تومانی ما را پرداخت کند هزار بار منت می‌گذارند و پس از چند ماه پرداخت می‌کنند. هر 4 ماه یکبار حقوق می گیریم آن هم به مبلغ ناچیز یک و نیم میلیون تومان حتی بارها شاهد بودیم که بخشی از آن کسر می‌شود. با این شرایط به نظر شما می توان زندگی گذراند؟ 

محجوب که سهمیه المپیک 2012 لندن را هم کسب کرده اما به دلیل بیماری به ناچار از حضور در این میدان حساس بازمانده بود، خاطرنشان کرد:من زندگی ام را در راه جودو گذاشته ام اما آخرش چه شد؟ انگار کسی به فکر جودو نیست و دلش برای این رشته نمی سوزد، اصلا موفقیت در المپیک و مسابقات جهانی برای هیچکس اهمیت ندارد. 

وی در انتها اعلام کرد: امیدوارم هر کسی جایگزین من شد موفق شود.



انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، خداحافظی ، محجوب ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار