«در شعله با تو رقصان» رونمایی شد

صابر ابر در توصیه به مخاطبان خود خواست که با شنیدن این آلبوم عاشق شوید.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نشست رونمایی آلبوم «در شعله با تو رقصان» با حضور صابر ابر پانته‌آ پناهی‌ها، مهیار علیزاده و حسین توتونچیان (مدیر شرکت ققنوس) برگزار شد.

در این نشست حسین توتونچیان مدیرعامل موسسه ققنوس، از افتخار همکاری با مهیار علیزاده گفت و همچنین وعده آلبوم دیگر با همکاری ستاره‌های موسیقی را به مخاطبان خود داد.

سپس علیزاده درباره این اثر عنوان کرد: در ابتدای شروع این پروژه با عده‌ای از دوستان سعی داشتیم اجرا را به صورت پرفورمنس انجام دهیم اما باید بگویم در نهایت این امر نشد. به دلیل مسائلی که در رابطه با آلبوم و مجوزهای آن وجود داشت.

وی افزود: بخشی از این پروژه پیش از کنسرت ضبط شده و بدون همراهی پیمان حاتمیان و فرهادی و بدون همدلی‌هایشان این امر شکل نمی‌گرفت.

وی ادامه داد: صابر ابر در سینما جایگاه خود را دارد و خانم پانته‌آ پناهی‌ها هم در عرصه بازیگری و تئاتر مخاطبان خاص خود را دارد. در کنار آن‌ها از بهروز شعیبی، علی‌رضا کلیایی، فرگل خلیلی سپاسگزارم که به عنوان مشاور در این پروژه همراه ما بودند.

در ادامه این نشست پانته‌آ پناهی‌ها درباره احساس خود برای حضور در این آلبوم، گفت: این آلبوم اتفاق تازه‌ای بود و من تمام کارهایم را با دلم انجام می‌دهم و دوست دارم که این اثر در دل مخاطبانم هم بنشیند.

پس از وی صابر ابر در خصوص این نوع فعالیت خود گفت: باعث خوشحالی من بود که در این اثر در این جمع دوست‌داشتنی حضور داشتم . پیش از این پیشنهادهای زیادی با این محوریت داشته‌ام اما همیشه تلاش کرده‌ام که بهترین و درست‌ترین را انتخاب کنم و این اثر نمی‌توانم بگویم خوب بوده‌است زیرا زمانی که کسی احساس کند به جایی رسیده که بهترین است، آن روز آغاز افول وی است.

بازیگر سینما در ادامه اظهار داشت: من به همه کسانی که این آلبوم را می‌شنوند توصیه می‌کنم اگر عاشق نشدید با این آلبوم خواهید شد و اگر هستید خواهید ماند.

در این نشست، مهیار علیزاده با معرفی افرادی که در این قطعات بوده‌اند، گفت: بهروز نوروزی و علی‌رضا مقدم کسانی بودند که قطعه 2 و 4 را خوانده‌اند.

مدیر عامل مؤسسه ققنوس درباره رویه‌ها و سیاست کاری و دلیل انتخاب چنین اثری برای عرضه به بازار اظهار کرد: در مؤسسه ما با بزرگانی چون همایون شجریان، خانواده کامکاران، ناظری، سالار عقیلی، گروه شمس و... همکاری داشته اند. ما حتی پس از 12 سال اردوان کامکار را به تولید آلبوم وا داشتیم و او را با فضای هنر آشتی دادیم. اینکه امروز آلبومی با این محوریت به بازار عرضه کردیم شاید ریسک به نظر بیاید اما ما تلاش می‌کنیم تا زمینه چنین سبک‌هایی را فراهم کنیم.

علیزاده از انتخاب این آلبوم و زمان انتشارش در شرایط کنونی که سبک کاری نوعی را آغاز کرده گفت: ما باید هم سو با جهان حرکت کنیم و از محوریت آلبوم‌هایی که تنها خواننده می‌خوانند و موسیقی با آن پخش می‌شود بیرون بیاییم و با اتفاقات جهانی همراه بشویم. زمانی که کار را شروع کردیم دوستانم به من گفتند که حالا زمان مناسبی نیست اما من این اثر را به کودک تشبیه می‌کنم که هر لحظه باید مواظب آن باشم و در واقع آن را بزرگ کنم و به ثمر برسانم.



انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار