بیرجند ؛

277 گیگابایت ظرفیت شبکه اینترنت کشور

معاون طرح و توسعه زیرساخت کشور ،ظرفیت شبکه اینترنت را قبل از دولت یازدهم 72 گیگابایت اعلام کرد و گفت: هم اکنون این ظرفیت به 277 گیگابایت رسیده که نشان از رشد 3 و 9دهم درصد دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ کریمی در شواری اداری بیرجند ، وظیفه این شرکت را تامین ارتباط بین المللی و تامین ظرفیت پهنای کشور دانست و گفت: در شبکه اصلی دیتای کشور رشد بسیار خوبی داشتیم بطوری که از 700 مگابایت در ثانیه قبل از دولت یازدهم هم اکنون به 3 و 4 دهم درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در طول دولت یازدهم شبکه فیبر نوری اصلی به 56 هزار و 500 کیلومتر رسیده است که 33 درصد افزایش دارد .

وی ظرفیت شبکه اینترنت را قبل از دولت یازدهم 72 گیگابایت اعلام کرد و گفت: هم اکنون این ظرفیت به 277 گیگابایت رسیده که نشان از رشد 3 و 9دهم درصد دارد .

معاون طرح و توسعه زیرساخت کشور گفت: هیچ محدودیتی در افزایش پهنای باند در کشور وجود ندارد و متناسب با نیاز و سیاست های شبکه قابلیت تعمیم است.

مدیرعامل پست ایران هم گفت:تقویت دفاتر ICT روستایی جزو اولویت‌های کاری پست است.

مهری همچنین با بیان اینکه تاکنون 330 هزار مکان شهری و 185 هزار مکان روستایی برای دریافت شماره ملی در کشور شناسایی شدند، گفت: تاکنون برای 15 هزار و 180 مکان شماره ملی در کشور صادر شده است.

مدیرعامل پست ایران از راه اندازی 4 ایستگاه ثبت نام کارت هوشمند در خراسان جنوبی خبر داد گفت: به زودی نصب و راه اندازی سیستم صفحه الکتروینکی در این استان خواهیم داشت.

مهری همچنین به برنامه های پیش بینی شده در این استان اشاره کرد و افزود: ارائه پست الکترونیک، ارائه خدمات کارتابل شهروندی، راه اندازی خدمات شهروندی، صندوق دریافت الکترونیکی ، توسعه زیرساخت ها و ارتقای پهنای باند ، توسعه زیرساخت خرید و فروش اینترنتی در سطح بین المللی و نوسازی بخش توزیع و بهبود زمان از جمله این برنامه ها است.

انتهای پیام/ز 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
mim
۰۸:۳۴ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
من الان 4 ترابایت دارم
امیدوارم مشکلتون هارد نباشه