لرستان؛

بداهه‌نوازی استادداریوش طلایی و پژمان حدادی در خرم‌آباد

رییس انجمن موسیقی لرستان گفت : بداهه‌نوازی تار، سه‌تار و تمبک در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عباسیان افزود: بداهه‌نوازی تار، سه‌تار و تمبک با حضور اساتید داریوش طلایی و پژمان حدادی در 5و 6 شهریور ماه سال جاری در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری بداهه‌نوازی تار، سه‌تار و تمبک آشنایی هرچه بیشتر مردم با موسیقی دستگاهی ایران و ارتقا سطح موسیقیایی هنرجویان است.وی با بیان اینکه هر دو هنرمند از نوازندگان مطرح کشور می‌باشند

رییس انجمن موسیقی لرستان گفت: داریوش طلایی از نوازندگان مطرح تار و سه‌تار، پژوهشگر، ردیف‌دان و مدرس دانشگاه می‌باشد همچنین پژمان حدادی نوازنده صاحب سبک و چیره‌دست تمبک با چند گروه موسیقی‌ سنتی‌، از جمله عشاق و نوا در خارج از ایران فعالیّت داشته و هم‌اکنون با حسین علیزاده در کنسرت‌های متعدد همکاری دارد.

وی در ادامه افزود: در دهم و یازدهم شهریورماه سال گذشته پژمان حدادی به‌همراهی استاد حسین علیزاده و صبا علیزاده در کنسرتی با عنوان " نغمه‌ای در پرده " در خرم آباد به اجرای برنامه پرداختند.

عباسیان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در روز سه‌شنبه 27 مردادماه از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی http://www.iranconcert.ir/ مراجعه کنند و یا یا دفتر انجمن موسیقی لرستان به شماره تلفن 33238595 تماس بگیرند و جهت رزرو بلیت اقدام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.