سه سطح ارزیابی مراکز دانشگاه علمی کاربردی مشخص شد

ما از اولین روز بحث ارتقاء کیفیت مراکز هزار گانه دانشگاه بحث گسترده رتبه بندی مراکز را شروع کردیم که با کارشناسی در حال انجام است.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در نشست خبری به مناسبت افتتاحیه جشنواره ابداعات و اختراعات گفت: ما رتبه بندی مراکز دانشگاه جامع علمی کاربردی را در سه سطح خود ارزیابی، ارزیابی عمومی و ارزیابی تخصصی شروع کردیم که در حال حاضر در مرحله خود ارزیابی قرار داریم به این گونه که همه مراکز اطلاعات خود را بر مبنای 9 شاخص فنی اصلی، 25 شاخص فردی و 256 شاخص کاربردی یا عملیاتی را تنظیم کردیم که در قالب یک نرم‌افزار تنظیم شده است و بعد از تجزیه و تحلیل کار کارشناسی و ادامه مسیر که امیدواریم تا پایان امسال صورت گیرد رتبه بندی بسته‌ها به همه مراکز ارائه دهیم. 

اخباری افزود: در حال حاضر در حال بررسی هستیم تا ببینیم چند درصد از این مراکز امکان تعطیلی آنها زیاد است.  در شورای نظارتی که در مهر ماه امسال انجام شد بیش از 80 مرکز توقف دوره گرفتند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اذعان داشت: ثبت نام مقطع کاردانی جامع علمی کاربردی تا پنج‌شنبه بر روی سایت سازمان سنجش ادامه دارد و به احتمال زیاد چند روز قابل تمدید است. همچنین ثبت نام مقطع کاردانی به کارشناسی این  دانشگاه در روزهای آینده اعلام خواهد شد. 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.