اصفهان؛

نمایشگاه نقاشان واقع گرا در کتابخانه مرکزی

3 نمایشگاه نقاشی و عکس تا 29 مرداد ماه در گالری های نگارخانه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهاندرحال برگزاری است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ نمایشگاه نقاشی «نقاشان واقع گرا» شامل 49 اثر با موضوع یادواره استاد کاتوزیان و چهره ، فیگوراتیو، طبیعت بی جان (میوه، پروانه و ...) به سبک رئال است که با بهره گیری از تکنیک های پاستل، رنگ و روغن، مداد رنگی و زغال به همت 22 هنرجوی استاد ایمان قاسمیان تهیه و در تابلوهای 100 در 70، 50 در 70، آ3 و کوچکتر از آن به نمایش گذاشته شده است.

اولین نمایشگاه «نقاشی و عکس دانشجویان دانشگاه هشت بهشت اصفهان» شامل 70 تابلوی نقاشی با موضوع بازشناسی اشکال سنتی با رویکرد ساخت و ساز از روی طبیعت بی جان و چهره است که با بهره گیری از تکنیک های مداد رنگی، پاستل، آب رنگ، رنگ و روغن و ترکیب مواد ترسیم و در تابلوهای 100 در 70 تا 30 در 40 به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه عکس نیز شامل 40 اثر با موضوعات اجتماعی روزمره و طبیعت استان اصفهان است که به سبک ها و تکنیک های مختلف تهیه و در تابلوهای 30 در 40 و 20 در 30 به نمایش در آمده است.

اولین نمایشگاه نقاشی و عکس دانشگاه هشت بهشت اصفهان به همت 22 دانشجوی دانشگاه غیر انتفاعی هشت بهشت اصفهان تهیه و این نمایشگاه به سرپرستی هما جواهری مدیر گروه رشته نقاشی برپا شده است.

گفتنی است نمایشگاه های مذکور در تاریخ معین همه روزه از ساعت 8 الی 13 و 15 تا 20 در محل برپایی نگارخانه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان واقع در خیابان باغ گلدسته برگزار و پذیرای علاقمندان و بازدید کنندگان است.



انتهای پیام/ی

برچسب ها: نقاشی ، عکس ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.