اقبال واحدی:

تقلید آفت اجرا است

مجری «صبح بخیر ایران» در خصوص تقلید در اجرا و فعالیت‌های اخیر خود گفت.

اقبال واحدی مجری با سابقه تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص الگوبرداری و تقلید در اجرا اظهار داشت: زمانی که من وارد حیطه اجرا شدم تعداد شبکه‌ها و مجریان کم بود و این موضوع باعث شد از کسی الگوبرداری نکنم البته تقلید با الگوبرداری متفاوت است اگر چه تقلید کردن در قرائت قرآن یک روش خوب است اما در اجرای نقطه ضعف بوده و آفت اجرا محسوب می‌شود.

وی در مورد موفقیت‌ برخی مجریان در حال حاضر عنوان کرد: در سال‌های اخیر زیاد شدن تعداد شبکه‌های تلویزیونی باعث تقسیم مخاطبان شد که این موضوع شاید یکی از دلایل عدم موفقیت برخی مجریان باشد در حالی که تعداد دیگری از مجریان به دلیل حضور در برنامه‌هایی شاخص‌ موفق بوده‌اند.

مجری «صبح بخیر ایران» در خصوص کوچ گویندگان از رادیو و اجرای آنها در برنامه‌های تلویزیونی بیان کرد: کسانی که از رادیو به تلویزیون می‌آیند باید برای موفقیت در اجرا تلویزیونی تلاش کنند تا مخاطب همیشه منتظر حضورشان در برنامه تلویزیونی باشد نه اینکه خود را به مخاطب تحمیل کنند.

واحدی با اشاره به فعالیت خود در طرح قرآن 1449 افزود: در حال حاضر در برنامه «طرح قرآنی 1449» مشغول به فعالیت هستم که در این طرح قرار است به 31 استان و 53 بخش کشور سفر کنیم و این برنامه را اجرا کنیم.

وی با توصیه به جوانان علاقمند اجرا بیان کرد: جوانان علاقمندی به این حیطه باید مطالعه داشته باشند و نقاط ضعف و قوت خود را در این زمینه بشناسند و بدانند که بهترین داور در درجه اول خود آنها وخانواده‌شان هستند، پس با خود صادق باشند.

واحدی در پایان اظهار داشت: امیدوارم در کنار شبکه‌های تلویزیونی چند شبکه خصوصی هم شروع به فعالیت کند تا فضای رقابتی درستی ایجاد شود و کیفیت برنامه‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۹:۴۷ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
اقای واحدی مجری خوبیه حیف که کم کارشد یادش بخیر صبح بخیرایران