بادامکی: روند پیروزی‌هایمان را برابر تراکتور ادامه می‌دهیم

هافبک تیم پدیده گفت: امیدوارم بتوانیم امسال هم مانند سال گذشته برابر تیم‌های تبریزی موفق باشیم و روند پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم.

حسین ‌بادامکی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در رابطه با بازی روز جمعه با تراکتورسازی گفت: ما در حال آماده‌‌‌سازی برای بازی با تراکتور هستیم و امیدوارم با حمایت هوادارانمان اولین بردمان را در لیگ کسب کنیم.

تراکتور هم از بهترین تیم‌های لیگ است و مهره‌های خوبی را در اختیار دارد و بازی سختی را برابر این تیم پیش رو داریم.

‌وی درباره عملکرد خوب‌ پدیده برابر تیم‌های تبریزی در سال گذشته بیان کرد : هر سال شرایط خاص خودش را دارد و امسال هم تراکتور و هم گسترش فولاد، قوی‌تر از پارسال شده‌اند. بازیکنان پدیده در سال گذشته توانسته بودند حداکثر امتیازات را جلوی این دو تیم بگیرند و امسال هم امیدواریم بتوانیم روند پیروزی‌هایمان را برابر تیم‌های تبریزی ادامه دهیم.

‌هافبک پدیده درباره عملکرد خوب خودش در سه بازی گذشته اظهار داشت : من خوشبختانه توانستم یک گل و دو پاس گل بدهم ولی اگر بیشتر دقت می‌کردم تا به حال سه یا چهار گل زده بودم . همه بازیکنان تیم از من به عنوان بزرگتر تیم توقع دارند و من هم تمام ‌تلاشم را می‌کنم تا برای تیم مفید باشم.

‌بادامکی در پایان درباره ضعف ‌گلزنی تیمش بیان کرد: فقط سه بازی انجام دادیم و در این سه مسابقه نمی‌توان گفت که تیم مشکل ‌گلزنی دارد . تیم ما تیم جوانی است و با گذشت زمان بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نی‌شوند و از موقعیت‌های به دست آمده نهایت استفاده را می‌کنند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار