هدفم حضور در فینال فینالیست‌های مکزیک است

ملی پوش ‌تیروکمان گفت : هدفم شرکت در فینال فینالیست‌های مکزیک است که با کسب امتیازات لازم در مسابقات جام جهانی کلمبیا شانس حضور در آن را دارم.

هدفم حضور در فینال فینالیست‌های مکزیک است

اسماعیل عبادی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره مسابقات جهانی دانمارک و لهستان و حضور ملی‌پوشان در این رقابت‌ها بیان کرد : مسابقات دانمارک در سطح بسیار بالایی بود و‌حتی از لحاظ تعداد شرکت کننده رکورد زده شد و از آن جایی که مسابقات کسب سهمیه برای رشته ‌ریکرو بود رقابت بسیار زیادی بین ‌کمانداران وجود داشت.

وی افزود : در این رقابت‌ها امی به کسب مدال طلا ی انفرادی داشتیم اما آب و‌هوای دانمارک مانع از آن شد چون در هنگام برگزاری مسابقات انفرادی ‌کامپوند با رشد شدید باران ‌کمانداران را با مشکل روبه ‌روکرد .

‌نائب قهرمان جام جهانی عنوان کرد : بعد از مسابقات دانمارک ‌اردویی مشترک بین کشور‌های آمریکا، کلمبیا، برزیل، لهستان ، ایران در کشور‌لهستان برگزار شد که تمرینات بسیار خوبی در این اردو داشتیم .

البته فدراسیون برای برگزاری این اردو با توجه به مشکلات مالی که داشت هزینه‌های زیادی را متقبل شد که خوشبختانه ملی‌پوشان به خوبی جواب‌گوی زحمات مربیان و مسئولین بودند.

وی درباره کسب دو مدال نقره در جام جهانی لهستان اشاره کرد : در این رقابت‌ شانس کسب دو مدال طلا را داشتیم که با اختلاف اندک مدال طلا نقره‌ای شد در بخش انفرادی در رقابت با حریف هندی که در مسابقات گذشته چندین بار او را شکست دادم مغلوب شدم .

در ‌کامپوند ‌میکس نیز همیشه افسانه ‌شفیعی دوباره در رقابت با تیم ‌کامپوند دانمارک مدال نقره را تکرار کردیم .

اکثر کشور‌هایی که مسابقات دانمارک حضور داشتند در جام جهانی لهستان نیز شرکت کردند.

عبادی ادامه داد : تیم کامپوند جزء رشته‌های المپیکی نیست با این حال اعضای تیم ملی رکورد‌های بسیار خوبی ثبت کردند . مسابقات فینال فینالیست‌ها درمکزیک برگزار می‌شود در سطح بازی‌های المپیک است که تمام تلاش‌ ما کسب بهترین عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها است که با کسب امتیازات لازم در دور چهارم جام جهانی کلمبیا جواز حضور در آن را پیدا خواهیم کرد.

وی در خصوص حمایت‌های فدراسیون و وزارت ورزش از رشته‌ی کامپوند گفت: فدراسیون و وزارت ورزش در طول این یک سال کمک بسیار به تیم ملی کردند تا اردو‌های منسجم و مداومی داشته باشند و فدراسیون با وجود مشکلاتی که پیش رو داشت از ملی‌پوشان حمایت کرد تا در تمامی مسابقات شرکت کنند.

امیدوارم موفقیت‌های رشته ‌تیروکمان همچنان ادامه داشته باشد تا با ‌عملکردمان پاسخ‌گوی اعتماد مسئولین باشیم.

ملی‌پوش تیراندازی از ادعای برخی مسئولین از عملکرد تیم ‌کامپوند ابراز نارضایتی کرد و در این خصوص گفت : تیم ‌کامپوند با درخشش در رقابت‌های حساسی مثل مسابقات دانمارک از بین 96کشور برای اولین بار به مقام قهرمانی رسید اما متأسفانه برخی افراد این موفقیت را نادیده می‌گیرند و می‌گویند کسب مدال جهانی تیم ‌کامپوند ارزش چندانی ندارد که این باعث دلسردی ملی‌پوشان شد.

وی اشاره کرد : مسابقات جهانی دانمارک با حضور کشور‌های قدرتمندی مثل آمریکا، ایتالیا، دانمارک برگزار شد و این قضاوت ما از انصاف به دور است و‌سطح چنین مسابقاتی بر‌کسی پوشیده است.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار