المنار:

سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی ارزیابی خود از توافق هسته ای را اعلام کرد

سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شد: توافق هسته ای با ایران، حمایت ایران را از گروه های مقاومت بیشتر خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سازمان اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی مدعی شد: توافق هسته ای با ایران، تا سال ها مانع از دستیابی این کشور به سلاح هسته ای می شود، اما حمایت های ایران از گروه های مقاومت در لبنان و فلسطین را افزایش خواهد داد.
براساس این گزارش، خلاصه ارزیابی سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی از توافق هسته ای ایران و بازتاب های آن برای تل آویو به این شکل است که ایران در سال های آینده فاقد قدرت نظامی هسته ای خواهد بود و استفاده این کشور از قدرت نظامی مستقیم علیه رژیم صهیونیستی تحت کنترل قرار خواهد داشت، اما تلاش های خود را علیه رژیم صهیونیستی از طریق افزایش حمایت از حزب الله و سازمان های فلسطینی تشدید خواهد کرد. 
در ادامه گزارش آمده است: یک افسر بلندپایه رژیم صهیونیستی در توصیف این موضوع مدعی شد: اسرائیل با ایران مرز ندارد، اما ایران با اسرائیل مرز دارد که در واقع اشاره به حمایت ایران از جنبش های مقاومت در لبنان و فلسطین است.
گوینده یکی از شبکه های رژیم صهیونیستی مدعی شد: اسرائیل نظارت را بر آنچه به برنامه هسته ای ایران مربوط می شود افزایش خواهد داد اما فرض بر این است که ایران در سال های آینده قدرت نظامی هسته ای نخواهد داشت. 
آریئل لاویتا، کارشناس رژیم صهیونیستی در مسائل استراتژیک گفت: وضع اکنون به گونه ای است که می کوشیم واقعیت های پس از توافق هسته ای را ترسیم کنیم. ما اسرائیلی ها باید موضوع هسته ای را به صورت جدا حل کنیم و علاوه بر این دیگر عوامل نگران کننده را نیز از بین ببریم، گویا اصلا برنامه هسته ای وجود ندارد.
در ادامه گزارش آمده است: رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: سازمان اطلاعات اسرائیل اخیرا تلاش های خود را در خصوص ایران افزایش داده است تا اطمینان پیدا کند ایران قبل از آغاز اجرای توافق، در صدد دستیابی به موفقیت های هسته ای جدید نیست. این رسانه ها همچنین از وجود کانال ارتباطی مستقیم بین واشینگتن و تهران و این که آمریکا، ایران را برای مقابله با گروه تروریستی داعش شریک خود بداند، خشمگین هستند.
در این گزارش نوشته شده است: "تردیدی نیست که آمریکا قبلا به سعودی، مصر، رژیم صهیونیستی، اردن و نیز ترک ها اهمیت بیشتری می داد و اکنون فایده آنها در مقابل ایران کمتر شده است. اگر آمریکا به منافع کنونی خود در خاورمیانه نگاه کند، از همکاری با ایران منتفع خواهند شد.
در همین حال روزنامه معاریو از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواست با آنچه آنها را کشورهای میانه روی عربی خواند ائتلافی در مقابل اوضاعی که ایران پس از توافق هسته ای به وجود خواهد آورد، تشکیل دهد. معاریو افزود: نتانیاهو باید کمک های نظامی را به این کشورها پیشنهاد کند که می تواند در قالب حمایت های هوایی، اطلاعات امنیتی و جنگ سایبری باشد."
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۰۰:۴۱ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
چه با توافق، چه بی توافق ما ازدوستان خود حمایت میکنیم ، همانطور که دیروز مقام معظم رهبری فرمودن ازمقاومت حمایت میکنم ، ازهرکه اسرائیل رابکوبد وبه قول سردارسلیمانی به زودي جام ژهرخودرابرسر اسرائیل خالی میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
سازمان نکبت اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی ، به جای اینکه هزینه های این رژیم منحوس و اشغالگر را کاهش دهند ، برای کاسبی خودشان خرج تراشی می کنند و سیاه را سفید و سفید را مثل خودشان سیاه قلمداد می کنند .
آخرین اخبار