به دنبال قهرمانی در مسابقات جوانان جهان:

خدری:تلاش می کنم نماینده ایران در المپیک شوم

دارنده مدال طلای وزن 50 کیلو گرم رقابت های کشتی فرنگی جوانان جهان گفت:پس از موفقیت در مسابقات جهانی هم اکنون انگیزه بسیار بالایی برای حضور در المپیک 2016 ریو دارم.

رضا خدری در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:      رقابت های جهانی کشتی فرنگی واقعاً در سطح بسیار بالایی برگزار شد و در واقع بهترین های دنیا در وزن 50 کیوگرم در این میدان حضور داشتند که به لطف خدا توانستم صاحب مدال طلا شوم.
وی تصریح کرد:برای موفقیت در مسابقات جهانی زحمات بسیاری کشیدم و از این که توانستم مزد تلاش هایم بگیرم و جواب اعتماد کادر فنی را به خوبی پاسخ دهم خیلی خوشحال هستم ؛امیدوارم بتوانم در آینده و در رقابت های بزرگتر نیز برای کشورم افتخار آفرین باشم.
خدری درباره این که برای رسیدن به مدال طلا چه حریفانی را از پیش رو برداشت گفت:در هر سه مسابقه تا رسیدن به فینال نمایندگان ترکیه،اوکراین و قزاقستان را مقتدرانه و با امتیاز فنی از پیش رو برداشتم و در دیدار نهایی نیز مقابل حریف گرجستانی که یکی از بهترین کشتی گیران این دوره از مسابقات بود با نتیجه 2 بر یک پیروز شدم تا اجازه ندهم گرجستانی ها در روز نخست به سومین مدال طلای خود برسند.
قهرمان جوانان جهان در خاتمه با بیان این که تلاش می کند تا در المپیک ریو نماینده ایران در وزن نخست باشد عنوان کرد:قهرمانی در رقابت های جهانی انگیزه ام را برای موفقیت در رده سنی بزرگسالان بسیار بالا برده و به همین منظور همه توان خود را به کار خواهم گرفت تا در صورت فراهم شدن شرایط در بازی های المپیک 2016 صاحب دوبنده تیم ملی در وزن 59 کیلوگرم شوم.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار