بسته اینستاگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛

از عکس یادگاری عادل و همایون شجریان تا گریم زنانه اکبر عبدی و دلنوشته هایی برای پاشایی

امروز ایستاگردی صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر رو کرده است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغگروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


به مناسبت سالروز کودتای 28 مرداد برخی از مسئولین به موضوع دخالت های امریکا در این کودتا اشاره داشتند و پستی با این مضمون به اشتراک گذاشتند و ما هم گلچینی از این اینستاپست ها را در ابتدای بسته برایتان گذاشته ایم.


علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با یادآوری دخالت آمریکا در ایجاد کودتای 28 مرداد، خاطرنشان کرد مردم ایران این کار آمریکایی ها را فراموش نخواهند کرد.

از پست های کودتایی مسئولین تا ننه خاور اکبر عبدی


آمریکایی ها در کودتای 28 مرداد ماه بعد از مشروطه در حالیکه مردم ایران مردم سالاری را تمرین میکردند با دولت ایران ستیز کردند و باعث شدند یک دیکتاتوری بدخیم در ایران دوباره حاکم شود و این کار آمریکایی ها را مردم ایران فراموش نخواهند کرد.

ملت ایران در برابر آمریکا مقاومت خواهد کرد به دلیل اینکه از آنان زخم دیده است، براساس اسناد و مدارک پس از انقلاب شکوهمند اسلامی، آمریکاییها از صدام حمایت کردند البته کشورهای غربی دیگری نیز اینکار را ادامه دادند که امیدوارم متنبه شده باشند البته در رفتار آمریکاییها تنبهی مشاهده نمی شود. آمریکاییها بعد از جنگ تحمیلی نیز عملکرد خصمانه‌ای داشتند و با وجود اینکه ایران در موضوع هسته‌ای تخلفی نکرده بود باعث شدند 12 سال ماجرا علاوه بر 8 سال جنگ ادامه یابد و با ایران مشاجره کردند.



سعید جلیلی نیز در پستی به برخی انتقادها در مورد شعارهای ضد آمریکایی پرداخت و این نکته را یادآور شد که آمریکا در مسائل مختلف با ایران دشمنی کرده است، چه در موضوع ملی شدن نفت و چه در بحث هسته ای.

از پست های کودتایی مسئولین تا ننه خاور اکبر عبدی

برخی میگویند یک سری شعارهای تند بود که باعث شد امریکا به ما بی اعتماد شود! آیا در دوران قاجار و پهلوی که قدرتهای استکباری در ایران مطامع خودشان را دنبال میکردند هم شعار تند علیه آنها داده میشد؟ پس چرا امریکا در بیست هشت مرداد سال سی و دو علیه دولت مصدق کودتا کرد؟

 تازه در آن زمان دولت وقت نه تنها شعار ضد امریکایی نمیداد بلکه به آنها اعتماد و حسن ظن هم داشت. اینکه امروز ما به امریکایی ها بی اعتمادیم بر اساس یک منطق درست است. بی اعتمادی ما به امریکا یک توهم نیست بلکه مبتنی بر یک تجربه تاریخی است. هرگاه ما خواستیم استقلال مان را حفظ کنیم و روی پای خود بایستیم آنها با ما دشمنی کردند. چه در موضوع ملی شدن نفت و چه امروز در بحث هسته ای. حالا همان امریکایی ها که در این کشور کودتا کردند امروز مدعی آزادی هم شده اند!


پس از انتشار آخرین آلبوم مرتضی پاشایی، برخی از هنرمندان با انتشار تصویری از دست نوشته خود و یا عکس یادگاری همراه با مرتضی پاشایی یادی از او کردند.


محمد علیزاده خواننده پاپ کشورمان با انتشار عکسی همراه با مرتضی پاشایی از دلتنگی های خود برای مرتضی پاشایی گفت.


از پست های کودتایی مسئولین تا ننه خاور اکبر عبدی


وی در پست خود نوشت:پوسترها و عكسات داره تو شهرغوغا میكنه. مرتضی یاد اولین آلبومت افتادم پراز ذوق وانرژی بودی.اخه داشتی ثمره زحمتاتو میدیدی.یه ذره ام من سر عكس پوسترت بهت گیر داده بودم و توام حرفمو قبول نداشتی و حرف خودتو میزدی.واااااای كه دلم اون روزا رو میخواد مرتضی اصلا دلم تنگه اون روزاس میفهمی؟ البومت داره میاد.پوسترو عكساتم اصلا خیلی عالیه.فقط خودتو كم دارم ندارمت رفیق



مازیار فلاحی با انتشار پوستر آلبوم مرتضی پاشایی در صفحه اینستاگرام خود یادی از او کرد.

از پست های کودتایی مسئولین تا ننه خاور اکبر عبدی

حيف كه نيستی... كه حالشو ببری... با شاد ترين آهنگت گريه ميكنم... با اين حس جديدت... حس غريبت...



علی لهراسبی هم با انتشار تصویری از دست نوشته خود برای مرتضی پاشایی صفحه خود را به روز کرد.

از پست های کودتایی مسئولین تا ننه خاور اکبر عبدی



اکبر عبدی بازیگر طنز پرداز و پیشکسوت بازیگری از جدیدترین نمایش طنز خود خبر داد و نوشت: ننه خاور نزدیک است.

از پست های کودتایی مسئولین تا ننه خاور اکبر عبدی


ننه خاور در راه است
بزودی همه شما عزيزان رو از نزديک در اين نمايش طنز ميبينم دوستون دارم


مجید صالحی عکسی یادگاری همراه با رضا عطاران، عادل فردوسی پور، امین حیایی و همایون شجریان به اشتراک گذاشت.

از پست های کودتایی مسئولین تا ننه خاور اکبر عبدی

همگى بعد از دريافت تنديس جشن حافظ در ميهمانى شام (به ميزبانى آقاى على معلم و خانم معماريان بزرگوار)
بودن در كنار اين عزيزان (رضا عطاران محبوب، عادل فردوسى پور دوست داشتنى، امين حيايى مهربان و استاد همايون شجريان عزيز) در يک عكس براى من حس خوبى داشت.


امیرحسین رستمی هم عکسی از یک حمام رومی در صفحه اینستاگرامش به اشتراگ گذاشت اما در این عکس فقط برگ دیده می شود، مثل اینکه در رومانی با برگ خودشان را می شویند.

از پست های کودتایی مسئولین تا ننه خاور اکبر عبدی



علی انصاریان عکسی همراه با احمدرضا عابدزاده به اشتراک گذاشت و از اینکه هم دوره بازیکنانی مثل او بوده است ابراز خوشحالی کرد.

از پست های کودتایی مسئولین تا ننه خاور اکبر عبدی

سلام
خوشحالم از اينكه تو دوره اى فوتبال بازى كردم كه اسطورهايي مثل احمد رضا عابدزاده داشته .
نميشه و نمياد ديگه رو دست عقاب آسيا
يا على

در ضمن روح ناصر خان حجازي هم شاد


اشکان دژاکه بازیکن تیم ملی فوتبال ایران هم با تصویر زیر صفحه اش را به روز کرد.

از پست های کودتایی مسئولین تا ننه خاور اکبر عبدی

آخرین عکس از کمپ تمرین ما


صفحه منتسب به رهبر معظم انقلاب تصاویری از دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت با رهبر انقلاب به اشتراک گذاشت.

از پست های کودتایی مسئولین تا ننه خاور اکبر عبدی

اعضای مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت علیه‌السلام و اتحادیه‌ی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.‌


صفحه منتسب به آیت الله هاشمی هم از دیدار وی با هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و هیئت رئیسه سازمان لیگ تصاویری را به اشتراک گذاشت و از سخنان آیت الله هاشمی در این دیدار نوشت.

از پست های کودتایی مسئولین تا ننه خاور اکبر عبدی

آیت الله هاشمی فوتبال را ورزشی خواند که علاوه بر سلامت جسمی افراد، بر سلامت روحی و شادابی جامعه نیز تأثیر دارد.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شور و هیجاناتی که هنگام بازی‌های فوتبال، به‌خصوص در سطح ملی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان ایجاد می‌کند، گفت: شور جوانی که با شعور ملی درآمیزد، باعث گسترش عواطف و احساسات انسانی می‌شود که اگر تقویت شود، فرهنگی بر پایه شادابی خلق می‌کند.

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، افزایش تدریجی علاقه‌ی مردم ایران به ورزش فوتبال را برای جامعه و جوانان مفید خواند و گفت: هیچ دلیلی ندارد که کسی برای ورزشی که برای عموم جامعه مطلوب است، مانع‌تراشی کند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر این جمله که هر کاری از دستم برآید برای تقویت فوتبال کشور می‌کنم، گفت: به عنوان مسئولی که سال‌ها در قوای مختلف بوده‌ام، می‌دانم ورزش فوتبال چه طراوتی به جامعه می‌دهد.


علیرضا دبیر تصویری از از حاشیه بازدید و سرکشی از طرح های عمرانی جنوب شهر به اشتراک گذاشت که در آن پیرمردی بدون توجه به مسئولین در حال تعمیر چهارپایه خود است و اعتراف کرد که به این مرد حسودیش شده است.

از پست های کودتایی مسئولین تا ننه خاور اکبر عبدی

بین تمام شلوغی ها، بدو بدوها، سر و صداها و متأسفانه داد و فریادهایی كه صبح تا شب داریم و اسم شون رو مجموعاً گذاشتیم زندگی شهری (!)  دیدن بعضی آدم ها مثل قرص آرامبخش می مونه، این صحنه رو در حاشیه بازدید و سركشی از طرح های عمرانی جنوب شهر تو منطقه 19 دیدم و حیفم اومد ثبتش نكنم. پیرمرد بی خیال اون همه آدم های رسمی، اینقدر با طومأنینه و آرامش مشغول تعمیر چهارپایه ش بود و همزمان زیر لب ذكری زمزمه می كرد كه باید صادقانه اعتراف كنم كلی بهش حسودیم شد.

پی نوشت: الذینَ آمنوا و تَطمئن قلوبهم بذكرالله، الا بذكر الله تطمئن القلوب


حمید رسایی نماینده مجلش شورای اسلامی تصویری از شیعیان سوئد که مهمان مجلس بودند و برای حضور در مجمع جهانی اهل بیت به تهران آمده اند به اشتراک گذاشت.

از پست های کودتایی مسئولین تا ننه خاور اکبر عبدی

امروز دوستان عزیز فنلاندی که برای شرکت در مجمع جهانی اهل بیت (ع) به تهران آمده بودند، میهمان ما در مجلس شورای اسلامی بودند. ابن دوستان مرکز اسلامی رسالت را از 10 سال قبل در هلسینگی راه اندازی کرده اند و این توفیق کمی نیست که یک فنلاندی مسلمان شود، در مذاهب مختلف تشیع را انتخاب کند، به فعالیت فردی اکتفا نکند، علی رغم همه مشکلات و موانع برای تثبیت و گسترش اعتقادات دینی اش، تمام هم و غمش را روی سازماندهی یک مرکز اسلامی متمرکز کند و... و چقدر تفاوت است بین انسان ها یکی در آن سوی دنیا قدر فهم و تربیت دینی را می داند و یکی در این سوی دنیا در میان تمام نعمت های معنوی. ضلالت را انتحاب می کند!
برای عاقبت به خیری خودم و شما دعا می کنم. ان شالله روز محشر، شرمنده این شیعیان مخلص نباشیم.



گزارش: حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ادموند
۲۱:۳۹ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
نمی دانم بعضی ها از غم نداری دارند میمیرند حالا عکس یادگاری و خوشی هاشونو.........
Saudi Arabia
Atefeh
۱۸:۵۷ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
یاد وخاطره مرتضی پاشایی خواننده جوان کشورمون رو به خاطر آخر آلبوم زیبایش (اسمش عشقه) گرامی میداریم...
اللهم صل علی محمد و آل محمد ....... یا حق......
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۰۳ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
فقط فقط ایسنتا رهبری خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۴:۰۰ ۲۸ مرداد ۱۳۹۴
پستی از حامد زمانی نبود پس چرا تو جستجو این صفحه رو اورد؟؟؟
آخرین اخبار