اصفهان؛

از اهداء کتاب تا اهدای تجهیزات پزشکی

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گفت:پزشکان داوطلب شهر بادرود با ارائه 350مورد خدمات درمانی شامل ویزیت رایگان وارئه خدمات درمانی درامردرمان به بیماران نیازمند کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،علیرضا سلیمی افزود: دراین فعالیت خداپسندانه23نفرازپزشکان،پیراپزشکان وداوطلبان مشارکت داشتند.

وی همچنین تصریح کرد:8 نفر از داوطلبان این جمعیت بااهداء42میلیون ریال اقدام به تامین جهیزیه یک نو عروس نمونه اقدام نمودند که شامل یک دستگاه ال سی دی اجاق گاز-کولر-بخاری- تخته فرش وسرویس چینی می باشد.

سلیمی در ادامه عنوان کرد : داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان خمینی شهر نیز ازابتدای سال جاری اقدام به اجرای9پروژه داوطلبی کرده اند.

معاون داوطلبان استان افزود: داوطلبان این جمعیت باشناسایی یک خانواده نیازمند که پدر ومادر مبتلا به بیماری سرطان ودارای یک فرزند بیمار اعصاب وروان می باشند اقدام به خریدیک تخته فرش به ارزش ده میلیون ریال- یک دستگاه یخچال واهداءآن به خانواده های مذکور کردندو همچنین گروهی از داوطلبان این شهرستان یک دستگاه تخت بیمار ویلچرو تشک مواج به ارزش یازده میلیون ریال به بانک امانات شهرستان خمینی شهر اهداء نمودند تااین تجهیزات به صورت امانت دراختیار بیماران نیازمند قرار داده شود.

سلیمی گفت :سه سری سیسمونی شامل تخت کمد ودیگر وسایل مورد نیاز نوزاد ازدیگر اقدامات داوطلبان این شهرستان بود که به سه خانواده نیازمند به ارزش25میلیون ریال اهداء شد.

ویهمچنین اظهار داشت:گروهی ازداوطلبان این شهرستان بااهداء کتاب به ارزش ده میلیون ریال وتجهیزات آموزشی به ارزش 7میلیون وپانصدهزار ریال به تجهیزات کتابخانه وکلاسهای آموزشی این جمعیت کمک کردند.

معاون داوطلبان استان اصفهان در ادامه گزارش خود با اشاره به شناسایی نیازهای آموزشی داوطلبان و اعضاء شهرستان نطنز و برگزاری دوره های آموزشی بیان داشت: این دورها با هدف ارتقاء سطح آگاهی داوطلبان و اعضاءدر زمینه های مهارتهای زندگی اعتیاد مدیریت وامدادوکمکهای اولیه برگزار شد و5نفر از اساتید داوطلب امر تدریس را به صورت رایگان برعهده گرفتندو200نفر از این دوره ها بهره مند شدند.

علیرضا سلیمی همچنین افزود:داوطلبان این شهرستان درپی اعلام نیاز دوخانواده محروم اقدام به تهیه لوازم منزل شامل یک دستگاه یخچال دودستگاه گاز ویک دستگاه تلویزیون به ارزش25میلیون ریال به خانواده های موردنظر نیازمند اهداءنمودند و در راستای حمایت از بیماران نیازمند شهرستان با مشارکت7نفر از داوطلبان وتقبل هزینه ها، تعداد17 نفر ازبیماران موفق به دریافت دارو شدند.

وی درپایان با بیان اینکه داوطلبان شهرستان شهرضا نیز از ابتدای سال جاری طی سه مرحله اقدام به اهدای تجهیزات پزشکی به ارزش34 میلیون ریال به بانک امانات جمعیت هلال احمر شهرستان نمودند، خاطر نشان کرد: این تجهیزات شامل ویلچر تخت بیمار ودستگاه اکسیژن می باشد که به دست 9 داوطلب تهیه و به بانک امانات تجهیزات پزشکی این جمعیت اهداء شده است

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.