سنندج؛

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در 3 شهر استان کردستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت نمایشگاه صنایع دستی در سه شهر استان برپا خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ رسول اشتودان ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برای این هفته برنامه های مطلوبی را تدارک دیده است و از طریق آنها خدمات و دستاوردهای خود را به مردم اطلاع رسانی می کند.

وی از برگزاری جشنواره موسیقی محلی و برپایی نمایشگاه های صنایع دستی در هفته دولت خبرداد و افزود: برنامه ریزی شده در این هفته نمایشگاه صنایع دستی در سه شهر استان برپا شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان بیان کرد: برگزاری مراسمی به منظور معرفی صنعتگران برتر استان و اهدای جوایزی به آنها و برگزاری مسابقات حضوری با موضوع پیوند و ارتباط کودکان با میراث فرهنگی از دیگر برنامه های ما در این هفته است.

اشتودان افزود: معرفی واجدین شرایط دریافت تسهیلات صنایع دستی به بانک های عامل، رایگان کردن بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی سطح استان، برپایی نمایشگاه در فضای موزه سنندج و خانه کرد و اجرای موسیقی محلی منطقه از دیگر برنامه های هفته دولت است.

وی درپایان گفت: اجرای تئاتر خیابانی با موضوع خدمات دولت، برگزاری مسابقه همگانی مرتبط با اطلاعات گردشگری استان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران استان از دیگر برنامه های هفته دولت در این اداره کل می باشد.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.