معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه گفت: درخواست 30 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل تجهیزات مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان در سفر رئیس جمهور به همدان داده شده است.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دکتر رشید‌ حیدری ‌مقدم با اشاره به افتتاح بخش سرپایی مرکز فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان اظهار کرد: این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های خیّرساز، قرار بود به صورت سهم 40 درصدی از سوی بنیاد خیریه مرحوم فرشچیان ساخته شود که نه تنها 40 درصد ساخت این پروژه از سوی بنیاد بموقع به پایان رسید بلکه در سال 91 تا 92 در مواجهه با بحران و کمبود اعتبار، این بنیاد در ساخت مابقی پروژه نیز کمک کرد.

وی با بیان اینکه این بیمارستان یک مرکز آموزشی _ درمانی است، گفت: از لحاظ قانونی، واگذاری بخش آموزشی به بخش‌های دیگر مقدور نیست اما بخش آنژیو بر اساس قرارداد به بنیاد واگذار می‌شود.

دکتر حیدری‌مقدم از دریافت مجوز استخدام 94 نفر نیرو برای این بیمارستان خبر داد و افزود: آزمون استخدامی نیروها که بیشتر در بخش درمانی بکار گرفته می‌شوند، در مهرماه امسال انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در خصوص میزان بدهی به بنیاد خیریه فرشچیان هنوز به جمع‌بندی کامل نرسیده‌ایم، افزود: برای جذب اعتبار به منظور تکمیل چهار بیمارستان در شهرستان‎های بهار، تویسرکان، نهاوند و اکباتان همدان که جزو تعهدات وزارت مسکن است و ما بهره‌بردار آنها هستیم، در سفر رئیس جمهور تلاش می‎کنیم.

دکتر حیدری‌مقدم ادامه داد: بخش مشاوره و تغذیه و بازتوانی مرکز آموزشی درمانی فوق تخصصی قلب و عروق فرشچیان از بخش‌های مهم و پرکاربرد این مرکز است و تجهیزاتی که در مرکز آموزشی درمانی اکباتان قابلیت استفاده را داشته و بروز هستند، به این مرکز منتقل می‌شوند.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با ابراز امیدواری در خصوص اینکه مرکز آموزشی درمانی قلب و عروق فرشچیان به مرور با وسایل پیشرفته تجهیز شود، به بهره‌برداری از دستگاه ام‌. آر‌. ای در مرکز آموزشی درمانی بعثت و استفاده از دستگاه‌های تصویربرداری برای نخستین بار در بیمارستان‌های دولتی در هفته‌های آینده اشاره کرد.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.