سلیمی: شناخت فرکی از ما کار را سخت می‌کند

دروازه بان تیم فولاد خوزستان گفت: کادر فنی سپاهان شناخت کاملی از ما دارد و این کار را برای ما سخت می‌کند.

علیرضا سلیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم فولاد قبل از بازی با سپاهان گفت: اوضاع تیم خوب است، تمرینات خوب و با نشاطی را پشت سر گذاشته‌ایم و امیدواریم با کسب نتیجه مناسب اصفهان را ترک کنیم.
دروازه بان
وی در مورد اعتراضات هواداران نسبت به نتایج فولاد، گفت: تمام تلاشمان را می‌کنیم تا طی فصل نتایج مناسبی بدست آوریم. جایگاه تیم‌ها در پایان فصل مشخص می شود که امیدواریم در آن لحظه جایگاه قابل قبولی داشته باشیم. به هواداران قول می‌دهیم با تمام وجود برایشان می‌جنگین تا تیم به شرایط مناسب مورد نظر آن‌ها برسد.

وی افزود: فولاد باشگاه بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. این اعتراضات لطمه‌ای به تیم نمی‌زند.‌ تلاش می‌کنیم سیر صعودی‌مان را از دیدار مقابل سپاهان شروع کنیم.

دروازه‌بان تیم فولاد درباره تیم سپاهان اظهار کرد: سپاهان یک باشگاه بزرگ است که بازیکنان آن چند دوره است در کنار هم بازی می‌کنند. همچنین کادر فنی آن‌ها شناخت کاملی از ما دارد و این کار را برای ما سخت می‌کند. مطمئن هستیم که با تفکرات مربی و تلاش بازیکنان نتیجه خوبی مقابل آن‌ها بدست می‌آوریم.

سلیمی درباره صحبت‌های که خبر از مذاکرات فولادی‌ها با امیر قلعه نویی می‌دهد، توضیح داد: من اصلا چنین چیزی نشنیده‌ام.

بازیکنان و مدیریت باشگاه از همکاری با اسکوویچ بسیار خوشحال هستند و رضایت کامل از همکاری با وی دارند، چون وی یک مربی با تجربه و با دانش است. تمام کسانی که این حواشی را بوجود می‌آورند، قصد دارند تمرکز تیم‌ها را بر هم بزنند.

وی درباره دلیل غیبت مهرداد جماعتی در دیدار با سپاهان گفت: جماعتی مصدومیت دارد و دکتر تیم مجوز بازی برای وی صادر نکرده است. بنا به گفته پزشک تیم وی طی دو هفته آینده با رفع مصدومیت به ترکیب تیم اضافه می‌شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار