حضور پدر ورزش صبحگاهی در برنامه «جیم مثل جمعه»

این برنامه ترکیبی از اخبار و اطلاعات جالب و شنیدنی هفته را با ساختاری طنز‌ به همراه گزارش‌های متفاوت به گوش مردم ایران می‌رساند.

محمد بخشایش تهیه‌کننده رادیو در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برنامه روز جمعه گفت: تا بازگشت برنامه «جمعه ایرانی»، «جیم مثل جمعه» در ساعت 10 صبح روزهای جمعه از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود. رویکرد اصلی این برنامه ایجاد امید و شادی‌آفرینی در میان مردم ضمن اطلاع‌رسانی خاص خود است.
 
وی ادامه داد: «جیم مثل جمعه» بایستی سعی کند ضمن حفظ مخاطبان صبح جمعه رادیو ایران که حاصل تلاش سال‌های سال گروه «جمعه ایرانی» و صبح جمعه با شماست، مخاطب جدید خود را جذب کند.

بخشایش افزود: برنامه «جیم مثل جمعه» برنامه‌ای ترکیبی است که اخبار و اطلاعات جالب و شنیدنی هفته را با ساختاری طنز به همراه گزارش‌های متفاوت به گوش مردم ایران می‌رساند. قرار است حیدر قاسمی‌نژاد پدر ورزش صبحگاهی میهمان برنامه جیم مثل جمعه باشد.

این برنامه سعی دارد با دعوت از افراد خاص که با توانایی‌های عجیب و گاهی حتی دیدنی باعث تعجب مخاطبان می‌شوند، فضای شاد و پر از انرژی صبح جمعه را را برای مردم فراهم کند.

وی افزود: یکی از بخش‌های جذاب این برنامه مسابقه «جواب اونی نیست که شما فکر می‌کنید» است. سوالات این مسابقه ظاهری آسان اما پاسخی غیرقابل تصور دارد که اکثر اوقات باعث واکنش‌های جالب از مخاطب می‌شود. همچنین این برنامه آمادگی داد تا مؤسسات و شرکت‌های خدماتی قرعه‌کشی‌ها و مسابقات خودشان را با فضایی متفاوت از این برنامه برای مردم اجرا کند.

تهیه‌‌کننده «جیم مثل جمعه» تصریح کرد: در بخش ویژه‌ای گزارش‌هایی نیز با میکروفن مخفی دارد که گاهی اوقات شاهد خلق صحنه‌های جالب و شنیدنی در این بخش‌ها بوده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: «جیم مثل جمعه» با گویندگی فاطمه نیرومند و صبح جمعه ساعت 10 صبح از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار