انتشار مجله «سینما رسانه» با تأخیر سه‌ماهه

مجله «سینما رسانه» با تغییر کادر نویسندگانش با تأخیری سه ماهه در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

روح‌الله کاظم‌زاده، سردبیر مجله «سینما رسانه» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به نشر جدید این مجله گفت: به علت تغییراتی در کادر خبرنگاران و نویسندگان، تأخیری سه ماهه در چاپ جدید این مجله سینمایی افتاد و شماره 458 این مجله دیروز با یک‌سری از خبرنگاران جوان و با پشتکار بالا شروع به کار کرده و در دسترس مردم قرار گرفت.

وی بیان کرد: از ویژگی‌های شماره جدید این مجله این است که هر بخش آن سرویس‌بندی مشخص دارد و سینمای ایران و جهان و همچنین سرویس‌های جهان و ماهواره، به صورت کاملا مجزا در این مجله به آن پرداخته است.

سردبیر مجله «سینما رسانه» ادامه داد: در این شماره سعی شده است که به بخش هنر مستند ایران و جهان، به صورت تخصصی پرداخته و تحلیل خوبی از آن به خوانندگان ارائه شود.

وی ابراز داشت:‌ مجله «سینما رسانه» به وسیله مؤسسه فرهنگی و هنری شهید آوینی منتشر می‌شود و این مؤسسه صاحب امتیاز اصلی این مجله است.

کاظم‌زاده تأکید کرد:‌ در این شماره تحلیل و گزارشی از وضعیت حوزه‌های مختلف سینما و تلویزیون به مخاطبان ارائه می‌شود و نتیجه‌گیری و تصمیم در مورد آثار گوناگون سینما و رسانه را برعهده خوانندگان می‌گذاریم.

وی در پایان یادآور شد: شماره 458 این مجله با نگاه یک‌سری نویسنده جوان، خلاق و جویای نام که با توکل بر خدا سعی بر ارائه یک کار قابل قبول و صادقی به علاقه‌مندان این حوزه دارند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
طفلی نجف زاده فکر کنم کمی درموردش اغراق شده با این شکل و شمایل اون خیلی از نظرات و عقایدش را رو راحت می زنه و مردم هم خوششون می آید از گزارشهاش سبک خاص اعتراضی او نسبت به بعضی از مسائل با چاشنی طنز گویا و کارآمد است.