شکوری راد:

می‌خواهیم با دوراندیشی و تلاش عرصه جدیدی در تحزب کشور بگشاییم

این فعال اصلاح‌طلب گفت: تلاش ما این خواهد بود تا با واقع‌نگری، دوراندیشی و با تعهد به پیگیری آرمان‌های انقلاب عرصه جدیدی در تحزب کشور بگشاییم.

می‌خواهیم با دوراندیشی و تلاش عرصه جدیدی در تحزب کشور بگشاییمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان علی شکوری‌راد در اولین کنگره حزب اتحاد ملت که امروز صبح در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: مطمئن هستم تلاش‌ها برای شکل‌گیری حزب اتحاد ملت باعث تقویت بنای اصلاحات و انسجام و توفیق بیشتر همه اصلاح‌طلبان خواهد شد.

وی در ادامه افزود: دولت فعلی با شعارهای اعتدال‌گرایانه و اصلاح‌طلبانه و با تعهد به اجرای وعده‌های خود پس از مدت‌ها مردم را به خصوص سیاسیون را به این نتیجه رساند که می‌توان به صندوق‌های رای اعتماد کرد.

وی بیان کرد: حاصل حضور مردم و رای آگاهانه آنها تغییر فضای سیاسی و اجتماعی کشور و گشوده افق‌های جدید برای سیاست‌ورزی، مشارکت، شفافیت و پاسخ‌گویی بود.

این فعال اصلاح‌طلب بیان کرد: اگرچه دولت فعلی نتوانسته به تمام وعده‌ها و تعهدات خود جامع عمل بپوشاند اما همچنان از حمایت همه جانبه‌ اصلاح‌طلبان برخوردار است.

وی با اشاره  به اینکه دولت تدبیر و امید قالب فعالان سیاسی کنشگران اجتماعی و ... به این نتیجه رسیده‌اند که تنها برون رفت از بحران‌های فراگیر اتحاد ملت حول منافع ملی و آرمان‌های اصیل انقلاب است، ادامه داد: مرزبندی‌ها هرچند گاهی لازم است اما اگر کاذب باشد رقابت‌ها منجر به حذف می‌کند.

شکوری‌راد در ادامه تصریح کرد: اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان نباید به خاطر منافع خود، منافع ملی را به خطر بیاندازند و برای جبران عقب‌ماندگی‌ها ملی چاره‌ای جز استفاده از تمامی ظرفیت‌های مادی و معنوی کشور وجود ندارد.

شکوری راد با بیان اینکه اصلاح‌طلبی از دید ما این گونه است که برای پیاده کردن تمامی اصول قانون اساسی، به رسمیت شناختن جایگاه قانونی همه نهادهای کشور، تعیین سرنوشت به دست خود مردم تلاش کنیم، گفت: هدف اصلاح‌طلبی از دید ما این است که ملت ایران بتوانند در رفاه و اسایش زندگی کنند و ما معتقد هستیم که در سایه رویکردها و روش‌های اصلاح‌طلبانه می‌توان به اهداف کلان و ملی رسید.

وی اظهار داشت: اصلاح‌طلبان نظام جمهوری اسلامی را متعلق به همه ملت ایران می‌دانند و انتظار دارد که در مراحل حساس و سخت آحاد ملت در دفاع از نظام مشارکت داشته باشند.

شکوری‌راد با اشاره به اینکه اتحاد ملت نام مستعار هیچ حزبی نیست، تاکید کرد: حزب اتحاد ملت نه فقط در عرصه سیاست بلکه درعرصه اقتصاد، مسائل اجتماعی، فرهنگی، زیست محیطی، علوم و فناوری برنامه‌هایی را ارائه کند همچنین به تربیت نیروهای توانمند بپردازد.

این فعال اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه اگر قانون فصل‌الخطاب باشد و اگر قانون‌شکنان نتوانند از قدرت، ثروت و تریبون‌های خود کارشکنی کنند قطعا روزهای بهتر این ملت را فرا خواهد گرفت، گفت: فضای اخلاقی و قانونی باید حاکم شود تا هیچ به خود اجازه دهد با بهتان و افترا، آن گونه در فرهنگ سیاسی به "بگم‌بگم‌ها" معروف شده است، عرصه بر رقیب تنگ کند و مانع از انتخاب صحیح مردم شود.

شکوری‌راد بیان کرد: اگر طبق فرموده رهبر معظم انقلاب "میزان رای ملت است" و "مردم ولی نعمت مسئولان هستند" بخواهیم عمل کنیم چاره‌ای نداریم که به انتخابات آزاد و قانونی تن دهیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: اتحاد ، ملت ، حزب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۱۷:۵۰ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
احزاب باارایه راهکاربه قوای سه گانه موفق میشوند
آخرین اخبار