محمد پنجعلی گفت: فردا جلسه ای قرار است در باشگاه برگزار شود و حتما موضوع کناره گیری پرسپولیس از لیگ را پیگیری می کنم.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: قرعه بدی به تیم پرسپولیس خورده و می توان گفت که دیدار های سختی را داشتیم.

در این میان اشتباهات داوری کاملا مشهود بود و داور خیلی ما را اذیت کرد و عملکردش خوب نبود. در اینجا به نظر من هواداران فقط باید از تیم حمایت کنند. بهترین شوک برای تیم آمدن تماشاگران ایت،این تیم برای مردم و پیشکسوتان است.

وی افزود،خبری مبنی بر کناره گیری پرسپولیس از لیگ را در سایت های خبری خواندم،اما از این موضوع در همین حد اطلاع دارم.فردا جلسه ای قرار است در باشگاه برگزار شود و حتما این موضوع را پیگیری می کنم.

وی ادامه داد: اگر تغییر مدیریتی خوب بود بارسا تا الان هزار بار مدیرانش را عوض کرده بود،پس این نشان می دهد ثبا ت مدیریتی به نفع باشگاه است.اما اینکه باشگاه مدیر عامل ندارد به ضرر ماست و باید تکلیف زودتر روشن شود.

پنجعلی ادامه داد: من خبر ندارم که باشگاه می خواهد از داوری شکایت کند یا نه،اما سرپرست تیم احتمال دارد با گزارشی که ارائه می دهد این موضوع را پیگیری کند.البته حالا بیان فغانی را محروم کنند ما 3 امتیاز را از دست دادیم و این جا همان بلایی سر ما آمد که داوری در بازی معروف سپاهان سرمان آورد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۲۱:۰۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
پرسپولیس مظلوم
آخرین اخبار