استقلال 3 امتیاز از مجیدی هدیه گرفت

مسئولان و بازیکنان تیم فوتبال استقلال در صفحه‌های اجتماعی خود برد شیرینی را به هواداران عزیز تبریک گفتند.

استقلال 3 امتیاز از مجیدی هدیه گرفتبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان محسن کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال عکس کفشی را صفحه اجتماعی خود قرارداد و عنوان کرد: این کفش کادوی فرهاد مجیدی بود که توانستم با آنها اولین گل خودم را به ثمر برسانم.
 
نظری جویباری معاون حقوقی باشگاه استقلال نیز بعد از برد آبی پوشان در مقابل تیم استقلال اهواز در صفحه اجتماعی خود گفت: این برد تقدیم به هواداران عزیز و دوست داشتنی استقلال و از تمامی بازیکنان سپاسگزارم.
 
عمران زاده مدافع تیم فوتبال استقلال نیز بعد از برد آبی پوشان پایتخت گفت: برد شیرین در مقابل تیم استقلال اهواز را به همه هواداران عزیز تبریک می گویم و ممنون از شما هواداران که ما را مورد حمایت خود قرار می دهید به امید روزهای بهتر و بردهای پر گل تر.
 
روزبه چشمی نیز در صفحه اجتماعی خود اظهار کرد: خدارو شکر سقف ما آسمان آبی خدایی است که هوای آبی دلان را دارد.
 
خدارو شکر که بردیم و خدارو شکر که شما هواداران در کنار ما هستید و باز هم شکر که دل‌هایمان آبی است تاج روی سرمه، دو تا ستاره‌هایش رو قلبم.
 
قربانعلی پور مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال استقلال هم بعد از برد آبی پوشان در مقابل تیم استقلال اهواز گفت:خداروشکر می گویم برای این برد شیرین و تبریک به همه آبی دلان و با همت بازیکنان نشان دادیم که تیم 90 دقیقه ای هستیم.
 
امید ابراهیمی نیز بیان کرد: تبریک می گویم بابت برد و جا دارد خسته نباشید به همه بچه ها بگویم برای اینکه در هوای 50 درجه حتی راه رفتن هم سخت است چه برسد به اینکه در 90دقیقه برای برد تلاش کنی باید بگویم که شرمنده همه شما هستم ولی به زودی زحماتمان را جبران می کنم.
 
کاوه ستوده پزشک تیم فوتبال استقلال هم در صفحه اجتماعی خود افزود: این برد مبارک همه آبی دلان باشد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، مجیدی ، جویباری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار