سنندج؛

برگزاري مرحله استاني مسابقات سراسري قرآن و عترت در دانشگاه پيام نور کردستان

سرپرست دانشگاه پيام نور استان کردستان از برگزاري مرحله استاني نوزدهمين دوره مسابقات سراسري قرآن و عترت ويژه اساتيد و کارکنان دانشگاه پيام نور با حضور 76 نفر شرکت کننده در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران؛ از سنندج، دکتر اسکندر مرادي با اشاره به برگزاري اين مسابقه در دو مرحله استاني و کشوري گفت: مرحله استاني اين دوره از رقابت هاي قرآني با حضور 76 نفر از اساتيد و کارکنان دانشگاه پيام نور استان کردستان، در دانشگاه پيام نور مرکز سنندج برگزار شد.

وی افزود: اين دوره از مسابقات سراسري قرآن و عترت ويژه اساتيد و کارکنان دانشگاه پيام نور در سه بخش شفاهي، کتبي و پژوهشي برگزار مي‌شود.

سرپرست دانشگاه پيام نور استان کردستان بیان کرد: بخش شفاهي اين مسابقات در رشته هاي قرائت تحقيق، قرائت ترتيل، حفظ 5، 10، 20 جزء، حفظ کل، اذان و دعا خواني در دو مرحله استاني و کشوري برگزار مي شود.

مرادی با اشاره به اينکه بخش کتبي نوزدهمين جشنواره قرآن و عترت اساتيد و کارکنان دانشگاه پيام نور در 4 شاخه شامل آشنايي با مفاهيم قرآني، سيره معصومين، اخلاق و احکام به صورت اينترنتي و آنلاين در دو مرحله استاني و کشوري برگزار مي شود، عنوان کرد: در بخش پژوهش نيز شرکت‌کنندگان با ارائه مقالات علمي - پژوهشي خود در حوزه معارف قرآني با هم به رقابت مي‌پردازند.

وي در پايان گفت: در هر بخش يک نفر به عنوان برگزيده به مرحله کشوري اين دوره از رقابت‌هاي قرآني که اواخر شهريور ماه در زنجان برگزار مي شود، راه خواهد يافت.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.