طی تماس با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد

کارتخوان‌های ناتوان پارسیان/ وقتی صدای اصناف بلند می‌شود

دستگاه‌های POS بانک پارسیان برای کاربران خود مشکلاتی ایجاد کرده است به گونه ای که وجوه حاصل از خرید مشتریان از سوی بانک به حساب صاحبان دستگاه واریز نشده است.

کارتخوان‌های ناتوان پارسیان/ وقتی صدای اصناف بلند می‌شود

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها با توجه به استفاده روز افزون از خدمات نوین بانکداری و حذف روش های سنتی رقابت در ارائه خدمات بهتر و سریع میان شرکت های ارائه دهنده و بانک های عامل بیشتر به چشم می خورد.

یکی از این خدمات استفاده از کارت‌های الکترونیک و دستگاه‌های کارتخوان ((POS جایگزین پول نقد و روش های سنتی است.

برهمین اساس در هر فروشگاهی شاهد وجود چندین دستگاه‌ کارتخوان هستیم که هریک مربوط به بانکی خاص است و هرکدام که سرعت بالاتر و خدمات بهتری دارد مطمئناً مورد استقبال و کاربرد بیشتری قرار خواهد گرفت.

اما در این عرصه رقابت دستگاه‌های کارتخوان، دستگاه‌های POS بانک پارسیان برای کاربران خود مشکلاتی ایجاد کرده است به گونه ای که وجوه حاصل از خرید مشتریان از سوی بانک به حساب صاحبان دستگاه واریز نشده است.

هنگامی که خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان پس از اعتراض مکرر اصناف، با مرکز پایا بانک پارسیان تماس گرفت آن‌ها این موضوع را تائید و مشکل را از سمت خود بانک اعلام کردند و طبق اعلام آن‌ها وجه مورد نظر از طرف شاپرک به حساب بانک واریز شده و مشکل از سیستم مربوطه بانک پارسیان است.

لازم به ذکر است طبق اعلام اصناف، این مشکل برای اولین بار نیست که رخ می دهد و طی هفته‌های گذشته این مشکل چندین بار رخ داده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار