شیراز؛

دومین جشنواره تخصصی خودروهای آفرود در شیراز

در دومین جشنواره تخصصی خودروهای آفرود در شیراز بیش از 130 خودرو به نمایش گذاشته شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ معاون فرهنگی و اموراجتماعی شهرداری شیراز گفت: پس از همکاری در برگزاری دو دوره رالی بین المللی خاورمیانه و شمال آفریقا در شهر شیراز که با استقبال گسترده شهروندان از این مسابقات روبرو شد برآن شدیم تا حمایت های بیشتری از این رشته ورزشی به عمل آید.

فرخ زاده افزود: به همین جهت این جشنواره با هدف آشنایی شهروندان با اصول اولیه رانندگی حرفه ای و آشنایی با خودروها و قوانین و مقررات مربوطه برگزار شد.

روزیطلب مدیر تربیت بدنی و تفریحات سالم معاونت فرهنگی و اموراجتماعی شهرداری شیراز نیز گفت: این جشنواره فرصت افزایش و تبادل اطلاعات تخصصی ورزشکاران و علاقه مندان این رشته ورزشی را هم فراهم کرد.

به نقل از واحد ارتباطات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز خودروهای آفرود که در این جشنواره به نمایش گذاشته شد در سه رشته طبیعت گردی، کوهستان و حرفه ای مورد استفاده قرار می گیرند. آفرود طبیعت گردی و کوهستان با شعار پیوند سبز با طبیعت در مواقع مورد نیاز همچون آتش سوزی جنگل ها و مناطق صعب العبور می تواند مورد استفاده قرار گیرد. دومین جشنواره تخصصی خودروهای آفرود جمعه 30 مردادماه در پارک آزادی شیراز برگزار شد.

در این جشنواره که به همت هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی شیراز با همکاری معاونت فرهنگی و امور اجتماعی شهرداری شیراز برگزار شد بیش از 130 خودرو آفرود به نمایش گذاشته شد.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.