یونسی: استعفای صادق خرازی مطابق اساسنامه بررسی می‌شود

سخنگوی حزب ندای ایرانیان گفت: مطابق روال اساسنامه وآئیین نامه، شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درخصوص پذیرش یا عدم پذیرش استعفای صادق خرازی تصمیم می‌گیرد.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن يونسی سخنگوی حزب ندای ایرانیان در رابطه با استعفای صادق خرازی از سمت ریاست این حزب اظهار داشت: بحث مربوط به استعفای رئيس شوراي مركزی از اين سمت صحت دارد که البته مطابق روال اساسنامه و آئین نامه، شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان درخصوص پذیرش یا عدم پذیرش این استعفا تصمیم می‌گیرد.

وی تصريح كرد: بحث مطرح شده به صورت كلی توسط خرازی در حزب مطرح شده بود که حالا شورای مركزی باید در خصوص قبول يا رد آن تصميم گيری كند.

یونسی با بیان اینکه چرخش مسئولیت‌ها در تمام دنیا یک امر مرسوم است ادامه داد: صادق خرازی پس از جلسه عصر دیروز (شنبه) شورای مرکزی در یک اقدام غافلگیرانه استعفای خود را ارائه داد که متن این استعفا اگر قرار باشد منتشر شود در پایگاه اطلاع رسانی حزب رسانه‌ای می‌شود. 

سخنگوی حزب ندای ایرانیان همچنین درباره زمان بررسی به این استعفا گفت: ‌ قرار است در جلسه روز پنجشنبه دلایل استعفا را بررسی کنیم و قطعاً در این جلسه موافق و مخالف حاضر می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار