ساری؛

اجرای برنامه های فرهنگی،ورزشی و عمرانی مازندران در هفته دولت

در هفته دولت بيش 200 برنامه فرهنگی ورزشی و عمرانی در ورزش و جونان مازندران اجرا خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ معاونت امور فرهنگی ورزش و جوانان مازندران گفت:مسابقات ورزشی با مشاركت مسئولان استانی و شهرستانی در سطح كشوری و استانی در رشته های ورزشی در دو بخش آقايان و بانوان در رده های سنی مختلف برگزار می شود.

حيدری افزود:برگزاری مسابقات كشتی،دووميدانی،شطرنج و جودو در فريدونكنار، مسابقات تنيس و رزمی در بابل، جودو،نجات غريق و تنيس روی ميز در ساری، فوتبال درآمل،بدمينتون در مياندورود،قايقرانی در نوشهر،هندبال در ساری و بابلسر،اتومبيلرانی در بابلسر و رامسر،مسابقه كوراش ساحلی در نور،كوهنوردی، رزمی و جودو در قائمشهر و اسكيت در كليه شهرستان ها برگزار می شود.

وی تصريح كرد:همچنين در هفته دولت مسابقات ديگر ورزشی در رشته های كاراته،تكواندو،آمادگی جسمانی،كشتی لوچو،واليبال،پرورش اندام،وزنه برداری، شنا،شطرنج،تيراندازی،ژيمناستيک،گلف،اسكواش،بسكتبال و هاكی نيز در سطح مازندران برگزار خواهد شد.

معاونت امور فرهنگی ورزش و جوانان مازندران گفت:در هفته دولت ضمن برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی تجليل از كارمندان نمونه اداره كل و برگزاری مسابقات ورزشی در بين كاركنان دولت در رشته های فوتسال،والبيال، پينگ پنگ و دارت در دو بخش آقايان و بانوان با ميزبانی اداره كل ورزش و جوانان مازندران انجام می شود.

حيدری افزود:در هفته دولت چند طرح ورزشی در شهرستان های مازندران با حضور مسئولان كشوری،استانی و شهرستانی افتتاح خواهد شد.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.