امیری: می‌خواهند استقلال به وضعیت پرسپولیس دچار شود

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال گفت: برخی از افراد قصد دارند وضعیت استقلال همانند پرسپولیس شود.

بهرام امیری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد ناراحتی بازیکنان استقلال از جمله سجاد شهباززاده از دریافت نکردن مطالبات خود گفت: گذشته از بحث شهباززاده، همه مجموعه باشگاه استقلال با مشکلات مالی روبرو هستند و متأسفانه در باشگاه هیچ چیز در جای خودش قرار ندارد و ناهماهنگی‌ها زیاد شده است و در تمام بخش‌های باشگاه این مسأله به خوبی دیده می‌شود.

وی ادامه داد: در مدت 20 روز نقل و انتقالات سعی کردیم تمامی کارها به خوبی صورت بگیرد تا مشکلی برای باشگاه به وجود نیاید، اما متأسفانه در حال حاضر حامی مالی در کارهای اجرایی زیاد دخالت می‌کند و همین امر باعث شده که سیستم اجرایی باشگاه دچار اختلالاتی شود و تمام برنامه‌های اجرایی با این کار به چالش کشیده شده است.

همچنین افرادی قصد دارند که تمام نیروهای استقلالی کار بلد را از مجموعه دور کند و به نظر می‌رسد این افراد با نقشه و برنامه‌ریزی که انجام دادند و قصد دارند وضعیت استقلال را به سرنوشت پرسپولیس تبدیل کنند.

امیری توضیح داد: سجاد شهباززاده جزو بازیکنانی است که می‌بایست 27 مرداد ماه مطالبات خود را دریافت می‌کرد اما چک این بازیکن تحویل داده نشد و نمی‌دانم بعضی‌ها با چه اهداف و قصدی این کار را انجام می‌دهند. همچنین ریوالدو دسوزا بازیکن برزیلی تیم بیشتر از یک ماه است که مطالبات خود را به مبلغ 24 هزار دلار دریافت نکرده و فکر می‌کنم که در پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان عمدی در کار باشد.

از طرفی دیگر بازیکن کروات تیم که می‌بایست 50 هزار دلار دریافت کند، هنوز مطالبات خود را دریافت نکرده و مسکن بازیکنان خارجی نیز به دلیل مشکلات مالی تأمین نشده و حتی در خصوص اجاره خانه مگویان که 4 سال عقب افتاده، اقداماتی صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: البته باید بگویم که به جز سجاد شهباززاده تعداد زیادی از بازیکنان دیگر تیم مبلغی زیر 30 درصد دریافتی داشته‌اند و جای تشکر و تقدیر دارد چرا که این بازیکنان به عشق تیم و هواداران با دریافت مبالغ ناچیز تلاش می‌کنند و تیم را سربلند نگه داشتند.

امیری: می‌خواهند استقلال به وضعیت پرسپولیس دچار شود

وی بیان کرد: با توجه به این که کادر فنی زحمات زیادی برای تیم کشیده‌اند اما تاکنون ریالی دریافت نکرده‌اند و به نظر من افرادی به اسم مالی حامی مشکلات این چنینی را به تیم وارد می‌کنند و شک نکنید این افراد با نیت و کاری که انجام می‌دهند وضعیت استقلال چند ماه بعد بهتر از تیم پرسپولیس می‌شود.

امیدی افزود: در حال حاضر نظری‌جویباری به عنوان قائم مقام باشگاه و معاون ورزشی اختیار ندارد حتی یک کار کوچک در باشگاه انجام دهد و من نیز به عنوان معاون اجرایی حتی نمی‌توانم به یک کارمند در باشگاه اجازه مرخصی بدهم. آن قدر کارها در باشگاه با مشکل مواجه شده که برخی فکر می‌کنند به خوبی در حال مدیریت کارهای باشگاه هستند و معلوم نیست با چه نقشه‌ای به استقلال آمدند.

وی تصریح کرد: با توجه به جلسات متعددی که من و جویباری با مدیرعامل باشگاه داشتیم از همین رو افشارزاده تمامی مسائل باشگاه را به خوبی می‌داند و برخی دوستان زیرکانه مشکلاتی را برای باشگاه به وجود می‌آورند و فکر می‌کنند که می‌توانند نیروهای کاربلد را در مجموعه دور کنند تا به اهداف‌شان برسند اما امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود تا از این طریق کارمندان به کار خود در باشگاه ادامه دهند.


امیری در خصوص این که آیا قرار است اردویی برای استقلال در نظر گرفته شود یا خیر گفت: در حال حاضر اردوی کردن درخواست شده اما باید بگویم که جویباری نمی‌تواند در این زمینه نامه بزند. چه کسی می‌خواهد پول این اردو را تأمین کند؟ به جای این که کادر فنی در مورد این مسأله تصمیم بگیرد می‌بینیم که برخی افراد تصمیم گیرنده هستند و جایگاه‌ها در باشگاه تغییر کرده است.
امیری: می‌خواهند استقلال به وضعیت پرسپولیس دچار شود

عضو کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادامه داد: حدود یک ماه است که سعی می‌کنیم دوستانه با بازیکنان کنار بیاییم اما فکر می‌کنم فرد مربوطه از صداقت بازیکنان و کادر فنی سوءاستفاده می‌کند.

وی درباره اظهارات امیر عابدینی علیه افشارزاده و باشگاه استقلال گفت: در زمان نقل و انتقالات ما می‌توانستیم چند بازیکن پرسپولیس را جذب کنیم اما افشارزاده اصرار داشت که این کار صورت نگیرد، چرا که معتقد بود به این ترتیب پرسپولیس ضعیف می‌شود. باید بگویم که افشارزاده از باشگاه استقلال به وزارت ورزش و جوانان راه پیدا نکرده چرا که وی از افراد بزرگ در جامعه ورزش است و به ورزش کمک‌های زیادی کرده است، بنابراین این گونه اظهارنظرها درست نیست.

از طرفی دیگر دوستان در سازمان لیگ که بیشتر می‌توانند در بحث داوری شود داشته باشد تا این که افشارزاده این کار را انجام دهد.

امیری در خصوص قطعی برق کمپ حجازی نیز توضیح داد: این مسأله را نیز می‌توان به حساب بقیه بی‌پولی‌های دیگر گذاشت. مشکلاتی که در این چند وقت حامی مالی درست کرده است. این مسأله برای من جای سوال دارد مگر می‌شود در یک مجموعه کارمندان 4 ماه حقوق نگیرند؟ پس بدانید چقدر مجموعه خوبی داریم که این مدت را تحمل کرده‌اند و صدایشان نیز درنیامده است. بازیکنان تیم درصد کمی از مطالبات خود را گرفته‌اند، ولی نگذاشته‌ایم صدایش تا به این لحظه دربیاید اما هر چیزی حدی دارد.

وی  درباره حضور کرار در عراق گفت: با توجه به این که کرار به تیم ملی عراق دعوت شده بود با اجازه پورحیدری و مظلومی به عراق رفت و به طور حتم کرار تا قبل از شروع تمرینات به ایران باز می‌گردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
ما هواداران استقلال تا آخر پشت تیم ایستاده ایم
Iran (Islamic Republic of)
Eli
۲۰:۴۰ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
خداکنه این دوتا تیم منحل شن.آخه اینم شد فوتبال وتیم که دارن.
آخرین اخبار