یاسوج؛

برنامه های هفته دولت با شعار"دولت تدبیر وامید؛ دولت همدل مردم" آغاز شد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: برنامه های هفته دولت امسال با شعار"دولت تدبیر وامید؛ دولت همدل مردم" آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج دکتر سید موسی خادمی افزود: شعار امسال هفته دولت "دولت تدبیر وامید؛ دولت همدل مردم" و تقارن آن با دومین سال از فعالیت دولت تدبیر وامید فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردها، عملکرد و خدمات صورت گرفته است. 

استاندار، هفته دولت را فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان های امام راحل، شهدا و تبیین دستاوردهای نظام دانست و اظهار داشت: افتتاح پروژه‌ها و طرح های عمرانی و اقتصادی در شهرستان ها، ارائه گزارش از فعالیت‌ها و دستاوردهای دو ساله دولت تدبیر وامید به مردم، سفر مسئولین جهت سخنرانی و ارائه گزارش از برنامه های پیش رو دولت ازجمله برنامه ها در این هفته است.

استاندار ابراز داشت: فرمانداران شهرستان ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی با محور قرار دادن شعار راهبردی "دولت تدبیر وامید؛ دولت همدل مردم" با تبیین دستاوردها وعملکرد دولت در زمینه های مختلف اقتصادی، فرهنگی واجتماعی، بهداشت و درمان، سیاست خارجی وتشریح وضعیت کنونی و مقایسه با مدت مشابه و بیان  برنامه های پیش رو وچشم انداز را در هفته دولت  بازگو و اطلاع رسانی می کنند.

خادمی تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدای دولت و سرکشی به خانواده معزز شهدا، نشست های خبری مسئولین ارشد استانی ومسئولین دستگاه های اجرایی، سخنرانی آنها در نماز جمعه و سفرهای آنها به شهرستان های استان  و گزارش عملکرد دوساله از دیگر برنامه های هفته دولت است.

استاندار، حضور مسئولین در میان خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و تجلیل از مقام آنها، برپایی مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر، برگزاری  مراسم فرهنگی و هنری و ورزشی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

انتهای پیام /ز
برچسب ها: هفته دولت ، شعار ، تدبیر ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.