همدان؛

افتتاح مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در همدان

با حضور محمد شریعتمداری، معاون اجرایی رئیس جمهور مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در همدان به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ استاندار همدان در مراسم راه اندازی این مرکزدر سالن ورزشی شهید یونسی دانشگاه علوم پزشکی همدان  گفت: مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری قرار است به صورت شبانه‌روزی اپراتورها به مطالبات و خواسته‌های مردمی پاسخ دهد و موارد برای پیگیری ثبت و ضبط می‎کند.

نیکبخت با اشاره به اینکه مردم از طریق تماس خط تلفن 111 می‌توانند خواسته‌های خود از ریاست جمهوری را بیان کنند، گفت: مرکز ارتباطات مردمی به صورت شبانه روز فعال است و در هر 4 شیفت کاری 250 نفر از کارشناسان و کارکنان دستگاه‌های دولتی به عنوان اپراتور به تماس‌های مردمی پاسخ می‌دهند.

وی با بیان اینکه 20 دستگاه امدادی استان همدان شامل بهداشت و درمان، بهزیستی، کمیته امداد، هلال احمر و سازمان‌های مردم نهاد در غرفه‌های تعبیه شده در مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری مستقر شدند و به مطالبات، مشکلات و درخواست‌های مردمی رسیدگی می‌کنند اظهار داشت: مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری در همدان بعد از پایان سفر نیز به مدت پنج روز اپراتورها پاسخگوی درخواست‌های مردم استان همدان هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.