پلیس فیلادلفیا زورگیر از آب درآمد

افسر پلیس راهنمایی و رانندگی در فیلادلفیا از رانندگان زورگیری می‌کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک؛ "چارلز زاگورسکای،" پلیس 32 ساله آمریکایی، به زورگیری از رانندگان در خیابان‌های فیلادلفیا –ایالت پنسیلوانیا - متهم شده است. این افسر پلیس اتومبیل‌ها را متوقف می‌کرد و از رانندگان می‌خواست به اجبار بلیط‌هایی از او خریداری کنند. درصورت مقاومت راننده و امتناع از خرید بلیط‌ها، افسر پلیس آنها را تهدید به توقیف خودرو می‌کرد.

یکی از شهروندانی که مورد اخاذی قرار گرفته بود، در خودروی خود دوربین فیلمبرداری داشت و بدون آنکه این افسر پلیس متوجه شود از او و جملات تهدید‌آمیزش فیلم گرفت. زمانیکه این شهروند فیلم را به مقامات قضایی تحویل داد مشخص شد راننده دیگری هم در قسمت دیگری از شهر در دام این افسر پلیس افتاده است؛ اما موفق شد از او هنگام باج‌گیری فیلم تهیه کند.

بلیط‌هایی که افسر پلیس، رانندگان را مجبور به خرید آن می‌کرد مربوط به صندوق مالی کالج فرزندان افسران پلیس و آتش‌نشانان فیلادلفیا بود. کمیسر "چارلز رمزی" عمل "زاگورسکای" را محکوم کرد و گفت: حتی برای انجام امور خیریه درست نیست مردم را به پرداخت پول مجبور کنیم. این افسر پلیس برای صندوق مذکور بدنامی به بار آورده است. وی به زودی برای توضیح باج‌گیری از رانندگان باید در دادگاه حاضر شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار