سفر سه روزه معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری به مسکو

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز دوشنبه با جمعی از مسئولان علم و فناوری و هیئت همراه برای ملاقات با مشاور و دستیار رئیس جمهور روسیه به مسکو سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری امروز دوشنبه (دوم شهریور ماه) در راس یک هیئت بلند پایه از مسئولان علم و فناوری و تعدادی از دبیران ستادهای توسعه علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به روسیه سفر می‌کنند. 

لازم به ذکر است، طی این سفر سه روزه ضمن برگزاری کمیسیون عالی همکاری های علمی و فناوری ایران و روسیه در مسکو که به ریاست دکتر ستاری و فرنسکو مشاور و دستیار ارشد پوتین رئیس جمهور روسیه برگزار می شود، موضوعات و مسائل مورد علاقه ی طرفین مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. 

گفتنی است، بازدید از نمایشگاه بین‌المللی هوایی ماسک که این روزها در کشور روسیه در حال برگزاری است، بازدید از آکادمی علوم زیستس و بحث و بررسی برای تعامل سازی علم و فناوری بین دو کشور و همچنین موضوعات مربوط به انتقال تکنولوژی بین شرکتهای دانش بنیان ایرانی و شرکت‌های دانش‌بنیان فناور روسی از مباحثی است که در این سفر سه روز توسط دکتر ستاری و هیئت همراه مورد پیگیری و بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد. 


انتهای پیام/ 

برچسب ها: مسکو ، معاونت علمی ، ستاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار