2 خبر ازکمیته بهکاپ هیات همگانی تهران

قهرمانی استقلال جوان در مسابقات حرفه ای بهکاپ

مسابقات حرفه ای بهکاپ جام کرامت زیر نظر کمیته هیات ورزشهای همگانی استان تهران برگزار شد.

به گزارش  خبرنگار سایر حوزه های   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  مسابقات حرفه ای بهکاپ جام کرامت زیر نظر کمیته هیات ورزشهای همگانی استان تهران،برگزار  شد که با قهرمانی استقلال جوان به پایان رسید.

در این مسابقات که در دو سبک تاپ بهکاپ وهند بهکاپ انجام شد عباس مغاری از تیم استقلال جوان در سکوی اول ، بهشاد نوروزی از تیم هایدا به مقام دوم  قرار گرفتند و علی شفیعی از تیم ایدال به مقام سوم سبک تاپ بهکاپ دست پیدا کرد.

همچنین در سبک هند بهکاپ فراز ایزدی از محسنیان به مقام اول ، عباس مغاری از استقلال جوان به مقام دومی ویاسر باباجانپور به مقام سومی ودر مجموع استقلال جوان با کسب دو مدال طلا و نقره به قهرمانی رسید .

**اردوی تیم ملی بهکاپ با حضور شش ورزشکار تهرانی در استان گیلان

 تیم ملی بهکاپ جمهوری اسلامی ایران جهت آمادگی هرچه بهتر بازیکنان خود به استان گیلان وشهرستان رودبار رفت تا در کنار دیگر ورزشکاران بهکاپیست آن استان به تمرینات بدنسازی و فنی خود بپردازد.

تیم ملی بهکاپ را در این اردو مرتضی بصیری ، محمد حسین ربیعی ، محمد حسن هزار پیشه وشایان پازوکی در بخش آقایان و نفیسه و فرزانه کلانتری و شکوفه بهرامی از تهران را در بخش بانوان به همراه داشت .

مغاری رییس کمیته بهکاپ هیات ورزشهای همگانی استان تهران وسرمربی وبازیکن تیم ملی بهکاپ ضمن تقدیر وتشکر از استقبال خوب مردم رودبار گفت :اردوی سنگینی برای بازیکنان بود ودر این چند روز بیشتر روی مسایل بدنی بچه ها کار کردیم و البته زمانهایی نیز برروی مسایل فنی.

 وی افزود:امیدوارم با تداوم این اردو ها بتوانیم هرچه سریعتر به آن شرایط آرمانی خود برسیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار