صاحب‌خانه سالن «هما»:

شکایت از همایون غنی‌زاده/ خانه‌ای که اجاره داده بودم، تخریب شد

کل 390 متر خانه توسط غنی‌زاده تخریب شده و فقط دیوار‌های بدون در و پنجره با یک سقف باقی مانده است.

فاطمه افشار صاحب‌خانه سالن هما در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص پلمپ کردن خانه‌اش گفت: خانه مسکونی که در برج 9 سال گذشته، به اجاره فردی به نام امیر (همایون) غنی‌زاده داده بودم که بعد از گذشت سه ماه متوجه شدم این خانه تبدیل به یک سالن نمایشی شده است. من در آن زمان طبق گواهی پزشکی موجود ناخوش و بستری بوده‌ام و هیچ خبری از این ماجرا نداشتم.

وی در خصوص تغییرات به وجود آمده در خانه‌اش بیان کرد: خانه من دو طبقه حیاط‌دار است که پله‌ها و تمام دیوار‌ها تخریب شده و در و پنجره‌ها اعم‌ از فلزی و چوبی کنده و به بیرون فروخته شده‌اند. همچنین پنجاه متر از حیاط به سالن طبقه پایین جهت کافی‌شاپ اضافه شده است.

افشار در این راستا افزود: کل 390 متر توسط غنی‌زاده تخریب شده و فقط دیوار‌های بدون در و پنجره با یک سقف باقی مانده است.

وی در رابطه با مدت پیگیری این اتفاق عنوان کرد: مدت شش ماه است که درگیر این مسئله هستم و در طی پیگیری‌ها متوجه شدم که از سوی اماکن هیچ مجوزی برای اجرای نمایش صادر نشده و فقط شفیعی مدیر مرکز هنرهای نمایشی اجازه اجرای نمایش را در این مکان داده و زمان دادگاه بعدی در پایان شهریورماه جاری است.

افشار در خصوص شکایت خود اظهار داشت: من در دادگاه کیفری شعبه 14 شکایت کردم و تا زمان برگزاری دادگاه با قید وثیقه آزاد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار