تونی و تراکتوری که آب‌بندی نشده است/ پیرمرد احساساتی برف تبریز را می‌بیند؟

ضعف تراکتورسازی در چهار هفته سپری شده لیگ برتر در گزارشی ملاحظه می‌کنید.

تونی و تراکتوری که آب‌بندی نشده است/ پیرمرد احساساتی برف تبریز را می‌بیند؟به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در هفته‌های اخیر لیگ برتر نقل محافل فوتبال خصوصا فوتبال دوستان آذری شده است .

**تراکتورسازی

باشگاه تراکتورسازی تبریز یکی از مطرح‌ترین باشگاه‌های کشور بوده که با نام تراکتورو در بین هواداران خود به نام تیراختور شناخته می‌شود این تیم سال 1349شمسی در تبریز بنیان‌گذاری شده است .

**تراکتورسازی در بین باشگاه‌های جهان

طبق آخین رده‌بندی دنیا با 1448امتیاز در رده 5 ایران ، 35آسیا و 401جهان قرار دارد.

باشگاه تراکتورسازی صاحب عناوین و افتخاراتی است .

حضور چندباره این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، نایب قهرمان لیگ چهاردهم و درخشش در جام تخت جمشید از افتخارات پر تماشاگرترین تیم فوتبال ایران به حساب می‌آیند.

**لیگ پانزدهم

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در حالی لیگ پانزدهم را آغاز کرد که خاطره تلخ بای با نفت را در ذهن می‌پروراند. این تیم تغییرات محسوسی داشت و این بار با تداوم سرمربی‌گری تونی و حضور بازیکنان جدید به میدان لیگ پانزدهم آمده بود.

**نتایج تراکتور در هفته‌های اخیر

تیم فوتبال تراکتوسازی در هفته نخست رقابت‌ها و بر حساب قرعه به نفت تهران برخورد . نفتی که تبریزی‌ها هیچگاه خاطره تلخ بازی برگشت فصل پیش مقابل این تیم را فراموش نمی‌کنند. ‌

هنوز هم تبریزی‌ها از آن روز به عنوان تراژدی غمناک یاد می‌کنند ، تراکتوری‌ها به مصاف نفت رفتند و در یک بازی سرد و بی روح نتیجه ضعیف بدون گل رسیند. تا منتقدان بگویند تاکتور برای این فصل آب بندی نشده است .به هفته دوم و دربی سرخابی‌های تبریز که رسیدیم این تیم تئانست با غلبه 1-3همشهری خود تا حدودی امید هوادارانش برگرداند. در هفته سوم مسیر تراکتور به راه‌آهن خورد بازی سرد و مصدومیت برخی از بازیکنان و ناهماهنگی تیمی تساوی دیگری را برای تراکتور رقم زد. این اتفاق در حالی افتاد که شاگردان تونی می‌توانستند تیم پیروز میدان باشند .

هفته چهارم تراکتوربه مشهد و به جنگ پدیده رفت.تیمی که هیچ‌گاه به قرمز‌های تبریز نباخته بود و تراکتور باز هم نتوانست این طلسم را بشکند و در صورت برد باقی بماند.

**وضعیت تراکتور در جدول

اکنون تیم تراکتور با ارائه بازی نه چندان خوب و ناهماهنگی در خطوط سه گانه و تداوم نداشتن بازیکمام به دلیل اینکه پس از خدمت سربازی در این تیم نمی‌مانند و به عقیده کارشناسان برای این تیم دل نمی‌سوزانند در رده هفتم با 5امتیاز قرار گرفته است.گرچه امیدواری وجود دارد با ارائه بازی‌هایخوب می‌توان به صدرنشینی برگشت زیرا فاصله امتیازی تیم‌ها چندان زیاد نیست و با یک برد می‌توان 3 یا 4پله صعئد کرد .

**اظهار نظر بازیکنان و کارشناسان

برخی بازیکنان معتقدند ناهماهنگی عمل اصلی ضعف تراکتور است وبرخی این مقوله را ضعف تراکتورسازی نمی‌دانند و گروهی نیز خواهان زمان دادن مجموعه تیمی تراکتور سازی اند اما کی تراکتور بهتری را خواهیم دید؟

تراکتورسازی تونی کی درست می‌شود؟

تراکتورسازی تونی چه زمان وارد جاده برد می‌شود؟ و اینکه تبریزی‌ها چه پاسخی برای این روز‌های تیم خود دارند؟

تیمی که از فاکتور هواداران متعصب و تشویق و ترغیب آنها برخوردار است .

**نیمکت لرزان تراکتور

گرچه این روز‌ها خبر خاصی از وضعیت تونی و حضور یا عدم حضور وی به گوش نمی‌رسد و همه فرصت دادن را به وی ترجیح داده‌اند اما صبر و تحمل نیز حد و مرزی دارد و باید ببینیم آیا با کسب این نتایج تونی باقی می‌ماند؟ یا شخص دگری جایگزین وی می‌شود؟ و آیا تونی برف اصلی تبریز را می‌بیند ؟باید دید در هفته‌های آتی چه اتفاقاتی در نیمکت مربیان سرخ‌های تبریز رخ می‌دهد؟

**حرف آخر

تیم تراکتور سازی هفته پیش رو با استقلال خوزستان بازی می‌کند آیا سرخ‌پوشان تبریزی می‌توانند آرامش و روز‌های خوب را به تیم برگردانند و اینکه تبریزه‌ها در مورد تراکتور چه می‌گویند؟ باید دید سرنوشت تونی و سرخ‌های تبریز به کجا می‌رسد.

انتهای پیام /

گزارش از سید مهران حسینی


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۱:۰۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۴
گزارش خوبی بود. باید امیدوار باشیم که مدیران تراکتورسازی سرمربی خود را نگه دارند چون واقعا با چند بازی آغازین لیگ نمیشود درباره تیم تصمیم های بزرگ گرفت
آخرین اخبار