العالم:

مراسم قدردانی از ایران در ریف دمشق

مراسم قدردانی از ایران برای حمایت از مردم سوریه در استان ریف دمشق برگزار شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، روزنامه اعتدال الاغترابیه با همکاری با اتحادیه خبرنگاران عرب در آمریکا مراسمی با عنوان سپاس از ایران را در استان ریف دمشق سوریه برگزار کرد.
شرکت کنندگان در این مراسم مراتب تشکر و قدردانی مردم سوریه را از حمایت های ایران از مردم در جنگ تحمیلی علیه این کشور اعلام کردند.
العالم اعلام کرد: اینجا در باشگاه اسب سواری در یکی از حومه های دمشق، مراسمی برای تشکر از ایران برگزار شد. شهروندان سوری ساکن خارج به نمایندگی از ملت سوریه با برگزاری این مراسم از کمک ها و حمایت های جمهوری اسلامی ایران از ملت سوریه تشکر و قدردانی کردند.
برگزاری این مراسم بیانگر عمیق بودن روابط دوستی میان دو کشور و قدردانی مردم سوریه از کمک های ایران است. 
جمال الحمصی، عضو اتحادیه روزنامه نگاران عرب در آمریکا گفت: تشکر از ایران به دلیل خدمات و کمک های مردم و دولت این کشور به مردم سوریه است.
براساس این گزارش، محمد رضا شیبانی، سفیر ایران در سوریه گفت: همان طور که در این مراسم از جمهوری اسلامی ایران، دولت و ملت ایران و آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تشکر و قدردانی شده است، ما نیز در این مراسم در میان دوستان و عزیزان سوری خود از ملت، دولت و ارتش سوریه به دلیل مقاومت و پایداری در پنج سال گذشته تشکر می کنیم.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار