گرگان؛

احداث مرکز پيشگيري، کنترل و درمان سرطان در گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: ساخت مرکز پیشگیری، کنترل و درمان سرطان همزمان با آغاز هفته دولت در شهرستان بندرترکمن استان گلستان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ مجتبی اکبری افزود: این مرکز با کمک خیران و همکاری و مشارکت بخش خصوصی در تهیه نقشه‌ها و نظارت و ساخت، با یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار احداث خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: این مرکز در زمینی به مساحت یک هزار مترمربع با محوریت پیشگیری از سرطان در استان گلستان در مدت یک سال ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به حادثه‌خیز بودن محور کوهستانی توسکستان گرگان اظهار کرد: همچنین در هفته دولت پایگاه امداد و نجات بین شهری در مسیر جاده توسکستان گرگان به شاهرود افتتاح می شود که با کمک استانداری و دهیاری روستا با حدود 650 میلیون تومان اعتبار احداث و با یک میلیارد تومان تجهیز شده است.

اکبری با اشاره به فعالیت 14 پایگاه امداد و نجات در استان گلستان گفت: این در حالی است که در استان گلستان در گذشته تنها 6 پایگاه امداد و نجات وجود داشت و علاوه بر این 14 پایگاه، یک پایگاه امداد هوائی و یک پایگاه تجسس در گلستان فعال است.

وی افزود: در بودجه امسال ساخت 4 پایگاه در ویزوار نوکنده، النگ رامیان، زیارت گرگان و زرین گل علی‌آبادکتول در استان گلستان دیده شده که احداث خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تصریح کرد: در هفته دولت امسال ساخت 2 پایگاه امداد و نجات در ویزوار نوکنده و النگ رامیان آغاز خواهد شد.

اکبری گفت: در هفته دولت امسال همچنین با کمک خیران شعبه هلال احمر شهرستان گمیشان احداث خواهد شد که مجمع خیران هلال احمر 514 مترمربع زمین را برای ساخت این مرکز به هلال احمر اهدا کرده‌ است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.