اعدام 4 نفر از سوی داعش در لیبی

داعش 4 نفر را در شهر سرت لیبی اعدام کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، طبق اعلام ساکنان شهر سرت لیبی و همچنین براساس فیلمی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده، گروه تروریستی داعش دست کم 4 نفر را در این شهر اعدام کرده است.

طبق این فیلم که داعش آن را منتشر کرده، عناصر این گروه یک فرد را که لباسی پرتقالی رنگ بر تن دارد از یک صلیب آویزان کرده و سپس به او تیراندازی می کنند.

در این فیلم گفته می شود این افراد متهم به جاسوسی برای شبه نظامیان فجر لیبی هستند. شبه نظامیان فجر لیبی که طرابلس، پایتخت این کشور را اشغال کرده اند، حملاتی هوایی علیه داعش در سرت انجام می دهند.

خبرگزاری رویترز همچنین اعلام کرد نمی تواند صحت این فیلم را تأیید کند. این خبرگزاری همچنین به نقل از ساکنان شهر سرت که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کرد داعش 4 نفر را که همگی آنها لباس های پرتقالی رنگ بر تن داشتند، اعدام کرد. شهر سرت، پایگاه عناصر گروه تروریستی داعش در لیبی به شمار می رود. لیبی هم اکنون دارای دو دولت و دو پارلمان است. پس از اشغال طرابلس، پایتخت لیبی از سوی شبه نظامیان "فجر لیبی" دولت قانونی این کشور که از سوی جامعه جهانی به رسمیت شناخته شده است در شرق این کشور مستقر شد.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار