اکبریان در نطق میان‌دستور:

ما نباید به چراغ سبز آمریکای جنایتکار و انگلیس مکار دل‌خوش کنیم

نماینده مردم کرج گفت: ما نباید به چراغ سبز آمریکای جنایتکار و انگلیس مکار دل‌خوش کنیم، چرا که ما به برکت انقلاب اسلامی اکنون در اوج قدرت هستیم.

ما نباید به چراغ سبز آمریکای جنایتکار و انگلیس مکار دل‌خوش کنیمبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عزیز اکبریان نماینده کرج در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 شهریورماه) در نطق میان دستور خود گفت: شورای نگهبان براساس قانون اساسی یکی از ارکان مهم نظام در حراست از جمهوریت و اسلامیت است، تضعیف آن خلاف مصالح کشور و انقلاب اسلامی، یک حرکت خزنده و تفرقه‌انگیز در شرایط حساس کنونی است. 
 
وی افزود: مقام معظم رهبری می فرمایند "نظر شورای نگهبان فصل الخطاب است، اعتبار شورای نگهبان قانون اساسی، هم‌وزن اعتبار قانون اساسی است" همچنین امام خمینی (ره) در وصیت‌نامه‌شان فرموده‌اند "من در میان شما باشم یا نباشم، نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد" 
 
اکبریان تصریح کرد: شورای نگهبان قانون اساسی نیز وظیفه خطیری در این راستا دارد که خار چشم دشمنان، نامحرمان و نااهلان بوده است. 
 
این نماینده مجلس نهم اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی یکی از ارکان مهم تصمیم‌گیری کشور است، مجلسی در شان ملت ایران در راس امور است که نمایندگان آن خادم ملت باشند و نمایندگان آن وکیل‌الدوله نباشند، به محرومین و پابرهنگان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب توجه ویژه داشته باشند و همچنین حافظ دستاوردهای انقلاب با تبعیت از رهبری و دفاع از منافع ملی کشور تا پای جان حراست کنند و در مقابل توطئه‌های استکبار جهانی با قدرت ایستادگی کنند. 
 
اکبریان همچنین با اشاره به برجام گفت: مجلس شورای اسلامی نیز در مورد برجام کمیسیون ویژه‌ای مشخص کرده که در این راستا ضرورت دارد که دولت و مجلس طوری حرکت کنند که کشور را دوقطبی نکنند، در بیان مطالب تفرقه آمیز خودداری شود، فضای انتقاد سازنده نباید بسته شود. 
 
وی افزود: باید اجازه دهیم دلسوزان و صاحب‌نظران نظر کارشناسی خود را اعلام کنند، بررسی دقیق برای حفظ منافع ملت و حمایت از خطوط قرمز صورت گیرد، ما نباید به چراغ سبز آمریکای جنایتکار و انگلیس مکار دل‌خوش کنیم، چرا که ما به برکت انقلاب اسلامی اکنون در اوج قدرت هستیم و آنها نیازمند به ما هستند. 
 
این نماینده مجلس نهم ادامه داد: قدرت، عظمت و شکوه ملت ایران را ارزان نفروشید، ما اهل گفتگو، تعامل، منطق با جامعه جهانی با حفظ منافع ملی و معیارهای انقلاب اسلامی هستیم، ولی از آرمانها و اصول انقلاب اسلامی کوتاه نخواهیم آمد. 
 
اکبریان با اشاره به روز صنعت دفاعی هم یادآور شد: از شورای عالی امنیت ملی و ستاد کل نیروهای مسلح درخواست می‌کنیم نسبت به تقویت بنیه نظامی کشور و برنامه‌های موشکی با قدرت ادامه دهد و تحت تاثیر شانتاژها قرار نگیرد. 
 
وی خطاب به رئیس جمهور گفت: کشور در رکود است، دولت تورم را پایین آورده، اما اگر رکود ادامه پیدا کند، بلای خانمان‌سوز و بدتر از تورم است، امروز نبود نقدینگی و سیستم بانکی، مسائل بیمه‌ای تولیدکنندگان و بازار را تعطیل کرده که این امر باعث بیکاری جوانان شده است. 
 
این نماینده مجلس نهم در پایان خاطرنشان کرد: از روسای سه قوه می‌خواهم یا در ارتباط با مبارزه با مفاسد اقتصادی از دانه درشت‌ها شروع کرده یا این ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی را تعطیل کنند.  

انتهای پیام/
برچسب ها: نماینده ، مردم ، کرج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار