اخبار باشگاه استقلال از زبان افشارزاده

مدیرعامل باشگاه استقلال موضوعات مهمی از اخبار باشگاه استقلال را مطرح کرد.

اخبار باشگاه استقلال از زبان افشارزادهبهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص صحبت های وزیر ورزش و جوانان که اعلام کرده افشارزاده از تمامی مدیران قبلی استقلال بهتر است، گفت:باید بگویم که وزیر ورزش و جوانان با توجه به سابقه من در ورزش و مسئولیتی که تا به حال داشته ام اینگونه اظهار نظر کرده اند و امیدوارم بتوانم همچنان به ورزش خدمت کنم.
 
وی ادامه داد: با توجه به تکالیفی که به من داده‌اند خوشبختانه توانستم نسبت به وظیفه و مسئولیتی که داشته ام انجام وظیفه کنم. در حال حاضر نیز با برنامه ریزی خوب که با اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال داشتیم، توانسته ایم عملکرد موفقی را از خود به جای بگذاریم.
 
وی درباره وضعیت سجاد شهباز زاده و امید ابراهیمی افزود: با توجه به هماهنگی های صورت گرفته روز گذشته مشکل مطالبات شهباز زاده را حل کردیم و در صدد هستیم تا به زودی مشکل امید ابراهیمی را برطرف کنیم.
 
افشارزاده درباره اینکه گفته می شود مجید صالح بخشی از قرارداد خود را گرفته است افزود: مجید صالح قبل از سفر خود به آمریکا قسمتی از مطالبات خود را دریافت کرده است.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود دو معاون باشگاه امیری و نظری جویباری به دلیل عملکرد حامی مالی قهر کرده‌اند افزود: قهر کدام است؟ هر دو معاون در حال حاضر  در دفتر خود مشغول به کار هستند، امیری مسئول نقل و انتقالات و معاون اجرایی باشگاه را بر عهده دارد و مشکل خاصی ندارد و تشکر می کنم از امیری که در این مدت زحمات زیادی کشیده است.
 
وی ادامه داد: به طور کلی از کادر استقلال و معاونان می خواهم با توجه به وضعیتی که در حال حاضر وجود دارد کمتر مصاحبه کنند تا تنشی ایجاد نشود.
 
وی درباره اردوی کردان گفت: با توجه به اینکه اردوی کردان جا نبوده بنابراین قرار است آبی پوشان اردوی خود را در هتل المپیک بگذرانند.
 
انتهای پیام/
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار