بندرعباس؛

رونمایی از دستاوردهای نخبگان هرمزگانی در پارک علم و فناوری استان

دستاورد های جدید نخبگان هرمزگانی با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان از در پارک علم و فناوری استان رونمایی شد.

به گزارش گروه باشگاه‌های خبرنگاران جوان از بندرعباس؛  رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان امروز در این مراسم گفت : این دستاورد ها شامل ایجاد دستگاه خودکار ارسال و تشخیص پیام اضطراری در دریا و سامانه کنترل یکپارچه تجهیزات الکترونیکی از طریق شبکه  دستاوردهای  ۲گروه از هسته های فناور مستقر در پارک علم و فناوری  هرمزگان است .

علی فتی  افزود : این طرح ها اکنون به مرحله دریافت مجوزهای بین المللی رسیده و تجاری سازی رسیده است .

وی گفت : پیش از این وجود اختلال های صوتی مانع دریافت صحیح پیام های اضطاری کشتی ها می شد که با ایجاد دستگاه خودکار ارسال و تشخیص پیام اضطراری در دریا به عنوان نخستین نمونه بومی خود در کشور  این مشکل برطرف می شود .

رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان افزود : هوشمندسازی  و کنترل تجهیزات الکترونیکی موسسات و ادارات از کاربردهای سامانه کنترل یکپارچه تجهیزات الکترونیکی از طریق شبکه  است .

استاندار هرمزگان در این مراسم گفت : خلق ایده های جدید زمینه ساز خلق ثروت در جامعه و توسعه زیر بنای  اقتصاد مقاومتی  کشور است .

جادری افزود : جذب جوانان مستعد با هدف خلق ایده ، توسعه فضای پارک علم و فناوری هرمزگان و  فرهنگ سازی علم و فناوری در میان جوانان با استفاده از ظرفیت های استانی  از برنامه های تعیین  شده برای تقویت و توسعه پارک علم و فناوری هرمزگان است .

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.