شیراز؛

نقش مؤثر رسانه ملی در كاهش جرائم

محمد تقي سهرابي مدير كل صدا و سيماي مركز فارس در ديدار با فرمانده انتظامي استان گفت: رسانه ها و به ويژه رسانه ملي نقش مؤثري بر كاهش جرائم در جامعه دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار گودرزی فرمانده انتظامي استان فارس به همراه تعدادي از معاونان و رؤساي پليس هاي تخصصي از صدا و سيماي مركز فارس بازديد و با مدير كل اين مركز ديدار كردند.

محمد تقي سهرابي مدير كل صدا و سيماي مركز فارس در اين ديدار با بيان اينكه تعامل صدا و سيما و نيروي انتظامي در اوج است، افزود: صداو سيما جايگاه حساسي دارد و نقش مؤثري در مديريت افكار عمومي دارد.

وي با اشاره به اينكه نيروي انتظامي استان در اوج آمادگي و اقتدار قرار دارد، بيان كرد: نمايش اقتدار پليس در رسانه ملي موجب خوشحالي دوستداران انقلاب اسلامي و نااميدي دشمنان مي شود.

مدير كل صدا و سيماي مركز فارس خاطر نشان كرد: همكاري گسترده و نمايش اقتدار و توانمندي هاي نيروي انتظامي در دستور كار صدا و سيماي مركز فارس قرار دارد.

سهرابي از سردار گودرزي فرمانده انتظامي استان فارس به عنوان فرمانده اي مقتدر، رسانه اي و پاسخگو ياد كرد و افزود: سخن رو در رو و شفاف با مردم از بروز شايعه جلوگيري مي كند.

وي تأكيد كرد: ظرفيت صدا و سيما در خدمت نيروي انتظامي استان است و اميدواريم بتوانيم نقشي در تأمين امنيت استان داشته باشيم.

مدير كل صدا و سيماي مركز فارس گفت: نمايش اقتدار پليس در رسانه ها و به ويژه رسانه ملي در پيشگيري از جرائم مؤثر است و آمادگي لازم براي افزايش همكاري را داريم.

فرمانده انتظامي استان فارس نيز در اين ديدار نقش صدا و سيما را در هنجارسازي اجتماعي بي بديل خواند.

سردار گودرزي گفت: طبق نظر سنجي دانشگاه تهران، استان فارس بالاترين احساس امنيت را در بين استان هاي كشور دارد و اين مرهون تلاش بي وقفه كاركنان صدا و سيما در راستاي فرهنگ سازي است.

وي با اشاره به اينكه اقدامات مناسب صدا و سيما در راستاي افزايش احساس امنيت بسيار محسوس است، افزود: بايد زمينه اي فراهم شود تا اقدامات و طرح هاي نيروي انتظامي استان قبل، حين و بعد از اجراي عمليات به مردم اطلاع رساني شود.

اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينكه اعتماد مردم بزرگترين سرمايه نيروي انتظامي است،افزود: بخش مهمي از اين اعتماد حاصل تعامل و همكاري نيروي انتظامي با صدا و سيما است.

در پايان اين ديدار فرمانده انتظامي استان به همراه هيأت همراه از بخش هاي مختلف صدا و سيماي مركز استان فارس بازديد كردند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: نقش ، رسانه ، ملی ، کاهش جرائم ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.