رسوایی دختر جان اف کندی در استفاده از ایمیل های شخصی

پای سفیر آمریکا در ژاپن نیز به پرونده ایمیل های شخصی باز شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، وزارت خارجه آمریکا روز گذشته از "کارولین کندی،" دختر جان اف کندی ( رئیس جمهور اسبق و ترور شده آمریکا) و سفیر این کشور در ژاپن به سبب استفاده از ایمیل های شخصی در مکاتبات کاری انتقاد کرد.

این مسأله از آن جهت اهمیت دارد که بحث ها در واشینگتن درباره استفاده هیلاری کلینتون، وزیر خارجه سابق آمریکا از ایمیل های شخصی در مکاتبات کاری در سالهای 2009 تا 2013 همچنان داغ است. در گزارشی که بازرس کل وزارت خارجه آمریکا آن را منتشر کرد آمده است: مسئولان ارشد سفارتخانه آمریکا در ژاپن از جمله سفیر، از ایمیل های شخصی برای ارسال و دریافت پیامهای کاری استفاده کرده اند. در این گزارش همچنین آمده است: طبق سیاست وزارت خارجه، کارمندان بطور کلی نباید از ایمیل های شخصی برای کارهای رسمی استفاده کنند.

از سوی دیگر، جان کربی، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با دفاع از "کارولین کندی" گفت: استفاده از ایمیل شخصی ممنوع نیست؛ اما بطور کلی انجام این مسأله توصیه نمی شود. وی تأکید کرد هیئت دیپلماتیک آمریکا در ژاپن طبق توصیه های انجام شده ای که در گزارش بازرس کل آمده است رفتار می کنند.

کارولین کندی، دختر جان اف کندی، رئیس جمهور سابق امریکا از نوامبر 2013 ( آبان 92) سفیر آمریکا در توکیو است. وی پیشتر نیز از حامیان باراک اوباما در انتخابات 2008 ریاست جمهوری آمریکا بود.


انتهای پیام/    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار