اردبیل؛

شهرستان مغان مهد تولید محصولات کشاورزی است

استاندار اردبیل گفت: شهرستان مغان مهد تولید محصولات کشاورزی است و این شهر نقش بسزایی در توسعه و تولید محصولات کشاورزی داشته است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛  مجید خدابخش در دیدار با نخبگان، کشاورزان و فرهنگیان شهرستان گرمی افزود: طرح منطقه آزاد تجاری اردبیل یکی از مگا پروژه‌های استان است که با برنامه‌ریزی‌های اساسی درصدد هستیم محدوده این منطقه آزاد را مشخص کنیم تا در دولت و مجلس به تصویب برسد.

وی با اشاره به اینکه تصویب منطقه آزاد تجاری می‌تواند استان اردبیل را دچار تحول عظیم در عرصه‌های مختلف اقتصادی و اشتغال کند، گفت: با تصویب این طرح روند صادرات در استان اردبیل توسعه چشمگیری خواهد داشت و شاهد اشتغال فارغ‌التحصیلان استان خواهیم شد.

خدابخش بیان کرد: دولت یازدهم در طول فعالیت خود خدمات ارزنده‌ای را به استان اردبیل به‌ویژه روستاها و مناطق محروم ارائه داده است و به همت دولت یازدهم در طول دو سال گذشته 218 روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و عملیات گازرسانی به 287 روستا نیز در حال اجرا است.

استاندار اردبیل مردمان شهرستان گرمی را مردمی غیور، رشید، شجاع، مرزدار و مرزبان عنوان کرد و افزود: شهرستان مغان مهد تولید محصولات کشاورزی است و این شهر نقش بسزایی در توسعه و تولید محصولات کشاورزی داشته است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.