رشت ؛

افتتاح 78 طرح های عمرانی در گیلان

78 طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت صبح امروز درگیلان افتتاح شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛

22 طرح عمرانی با 17 میلیارد و700 میلیون ریال هزینه صبح امروز درلنگرود به بهر برداری رسید .

این طرح ها شامل 18 طرح برق رسانی ، یک طرح کشاورزی،2 خانه بهداشت و یک ساختمان دهیاری است.

ساخت تصفیه خانه شهرک صنعتی نالکیاشهر لنگرود با 14 میلیارد ریال اعتبار و 7 پایگاه مقاومت بسیج بایک میلیارد و750 میلیون ریال اعتبار آغاز شده است .

در صومعه سرا هم 25 طرح عمرانی با 130 میلیارد ریال هزینه صبح امروز با حضور محمدعلی نجفی استاندارگیلان به بهر برداری رسید .

این طرح ها شامل مجتمع آبرسانی به 4 روستا ، 5 طرح گازرسانی روستایی، 15 راه روستایی ویک مدرسه است .

در خشکبیجار هم امروز در چهارمین روز از هفته دولت ،برای اجرای 3 طرح گازرسانی روستایی، یک راه روستایی ، یک سالن ورزشی ، 2خانه بهداشت روستایی ،2 طرح عمران شهری ،2 ساختمان دهیاری ، یک خانه مددجو و 3 طرح برق رسانی در این بخش 50 میلیارد ریال هزینه شده است .

در شفت 12 طرح عمرانی صبح امروز دراین شهرستان به بهر برداری رسید .

برای اجرای طرح آسفالت 4 راه روستایی ، 2 طرح برق رسانی ،2 خانه بهداشت، یک خانه مددجوی ، یک طرح گازرسانی ، یک طرح آبرسانی روستایی و یک واحد صنایع تبدیلی کشاورزی دراین شهرستان 45 میلیارد ریال هزینه شده است .

در رودبار هم 6 طرح برق رسانی ، یک طرح آبرسانی ، 2 طرح تولیدی با اشتغالزایی 56 نفر ، یک طرح عمرانی شهری و یک طرح عمرانی روستایی با 24 میلیارد و300 میلیون ریال هزینه افتتاح شد .

یک طرح برق رسانی ، یک خانه مددجو ، یک طرح هادی روستایی ویک طرح راهسازی روستایی درمجموع با 4 میلیارد و 800 میلیون ریال هزینه نیز در رودسربه بهر ه برداری رسید .

یک هتل - رستوران با 10 نفر اشتغالزایی ویک واحد تولیدی قارچ با اشتغالزایی 110 نفر با حضورمحمدعلی نجفی استاندارگیلان درماسال به بهر برداری رسید .

برای ساخت وراه اندازی این 2 طرح اشتغالزا 73 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی سرمایه گذاری شده است.

نخستین پمپ بنزین مناطق ییلاقی املش نیز با 350 میلیون ریال ویک کارگاه تولید فرش دستی با 500 میلیون ریال سرمایه گذاری واشتغالزایی 10 نفرهم در شهرستان سیاهکل به بهر ه برداری رسید .


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.