تبریز؛

بهره برداری از پروژه توسعه ساختمان دانشکده عمران و مرکز تحقیقات زلزله دانشگاه تبریز

به مناسبت هفته دولت، پروژه توسعه ساختمان دانشکده فنی و مهندسی عمران و مرکز تحقیقات زلزله دانشگاه تبریز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ رئیس دانشگاه تبریز در این مراسم با بیان اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های منحصر بفرد دانشگاه است که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و استاندار آذربایجان شرقی امروز افتتاح می شود، تصریح کرد: ساختمان دانشکده عمران در فضایی به وسعت 7 هزارمتر مربع، با تعداد23 کلاس، 24اتاق اداری، 44اتاق هیات علمی، دو تالار  و سه آزمایشگاه با هزینه 70979 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

دکتر محمدرضا پورمحمدی، با اشاره به اینکه اجرای این پروژه در سال 1390 آغاز و در حال حاضر به بهره برداری می رسد، یادآور شد: از دیگر ویژگی های این پروژه می توان به استحکام ساختمان در برابر زلزله شدید و رعایت سبک نوین در ساخت مراکز آموزشی و تحقیقاتی با اصول حرفه ای و استانداردهای جهانی اشاره کرد.

یادآور می شود: دکتر محمد فرهادی صبح امروز با استقبال رسمی مسئولان استانی وارد فرودگاه تبریز شد و در بدو ورود به گلزار شهدای وادی رحمت رفت  و با شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کرد.

همین گزارش حاکی است: افتتاح فاز یک خط متروی تبریز، شرکت در جلسه مشترک هیات رییسه دانشگاه های استان، شورای اداری آذربایجان شرقی و جلسه نظام پزشکی از دیگر برنامه های دکتر فرهادی و هیات همراه وی است.
انتهی پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.