طارمی: بازی سختی با گوام خواهیم داشت

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: تمام تلاشم را می‌کنم برای تیم ملی هم مثمرثمر باشم. رقبای من هم خوب هستند و همه شرایط خوبی دارند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،مهدی طارمی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در خصوص حضورش در اردوی تیم گفت: من در دوره قبلی هم عضو تیم ملی بودم و پس از آغاز لیگ سعی کردم برای پرسپولیس بازیکن خوبی باشم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم. خدا را شکر می‌کنم که کی‌روش هم بازی‌های پرسپولیس را دیده بود و من الان به تیم ملی دعوت شده‌ام.

مهاجم تیم فوتبال کشورمان در خصوص رقبایش در تیم ملی عنوان کرد: مهاجمانی که به این اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند، حتماً مهاجمان خوبی هستند که کی‌روش به آنها اعتماد کرده است.

وی درباره اینکه چه شناختی از گوام، حریف بعدی تیم ملی دارد، گفت: نمی‌شود از الان درباره گوام صحبت کرد اما مطمئناً آنها آماده هستند. هر چند که آنها نسبت به تیم‌های دیگر آسیای سطح پایین‌تری دارند اما در مجموع بازی سختی با گوام خوهیم داشت. ما نباید این تیم را مانند ترکمنستان دست‌کم بگیریم تا آن بلای بازی با ترکمنستان سرمان بیاید. مسلماً برای پیروزی مقابل گوام به میدان خواهیم رفت.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۲۰:۱۷ ۱۱ شهريور ۱۳۹۴
ایول داداش مهدی طارمی............امسال با25گل اقای گل میشی.....لیگو با ارتش سرخ فتح میکنی....بعد میری ایشاللا دورتموندالمان