از تمدید جشنواره‌ مردمی تهران‌شناسی تا صدور مجوز برای اجرای عملیات حفاری

از تمدید ثبت نام جشنواره مردمی تهران شناسی تا صدور مجوز برای اجرای عملیات حفاری را می توانید در این گزارش بخوانید.

 تمدید جشنواره‌ مردمی تهران‌شناسی


کاظم کمالی‌نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 در گفت‌وگو باخبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ستاد گردشگری تهران در نظر دارد در راستای شناخت بهتر تهران بعنوان شهری که برگرفته از هویت دینی و ارزش مدار برخوردار است، جشنواره مردمی تهران شناسی را در قالب عکس و گزارش توصیفی تمدید نماید.

وی ادامه داد: با هدف شناخت جاذبه‌های گردشگری تهران و ایجاد حس تعلق خاطر نسبت به خلاقیت‌های فرهنگی و هنری و جذابیت بیشتر در حوزه گردشگری برپا شده است و تمامی شهروندان محلات برای شرکت در این جشنواره می توانند با تشکیل گروه‌های سه نفره و انتخاب یکی از اماکن گردشگری شهر تهران نسبت به ارسال عکس و گزارش در این جشنواره شرکت کنند.

کمالی نسب تصریح کرد: شهروندان منطقه 21 در کنار سایر محلات شهر تهران در صورت تمایل به شرکت در این جشنواره می‌توانند به وب سایت رسمی www.tehranshenas.ir   مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 در پایان گفت: این جشنواره در حوزه‌های تاریخی، مذهبی، فرهنگی، تفریحی و ناشناخته‌ها آماده دریافت عکس های شهروندان از تمامی جاذبه‌های شهر تهران است ، گفتنی است پس از ارسال آثار و داوری در اختتامیه جشنواره که همزمان با اختتامیه تهران‌گردی تابستان 94 است برنامه‌ریزی شده است که جوایزی تعیین به آثار برتر اهدا می‌شود.

اجرای عملیات حفاری فقط با صدور مجوز

رامین حسینی نژاد معاون فنی و عمران منطقه 6 در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: به منظور پیشگیری از آسیب‌ به نحو اجرای طرح خط سفید مجوزی برای حفاری‌ها داده نمی شد ولی با توجه به ضرورت برخی حفاری ها این امردر نقاط از پیش تعیین شده و در ساعات خاص انجام می شود.

وی افزود: حداکثر آمادگی برای صدور مجوز حفاری از جمله حفاری های شرکت آب و فاضلاب، اداره برق ، شرکت مترو، کنترل ترافیک و .. با هدف خدمت رسانی به شهروندان ایجاد شده است.

معاون فنی و عمران منطقه 6 در خصوص ساعات حفاری ادامه داد: زمان حفاری‌ها در منطقه از ساعت 23 تا 5 صبح با رعایت ضوابط و  ایمنی انجام و به منظور سرعت بخشیدن به حفاری های اضطراری علاوه بر ثبت در سایت، امکان بهره برداری از طریق پیامک و ارسال فکس نیز میسر شده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار