مریم بوبانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نونهالی شیوه اجرای خاص خود را دارد

نونهالی با ارتباطی که بازیگران نمایش داشت و با ریزه‌کاری و ویژگی‌های کارگردانی، توانست بازی‌های خوبی از بازیگران بگیرد.

مریم بوبانی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اجرای نمایش «تارتوف» گفت: در حال اجرای نمایش «تارتوف» به کارگردانی رویا نونهالی هستم که تا 6 شهریور ادامه دارد. این نمایش اولین تجربه رویا نونهالی در مقام کارگردان است. همچنین ما به عنوان بازیگر کنار همدیگر کار کرده‌ایم ولی این اولین همکاری من به عنوان بازیگر برای نمایش رویا نونهالی بوده است.

بازیگر «مختارنامه» ادامه داد: نمایش «تارتوف» کمدی است که رویا نونهالی آن را از شکل کمدی ساده به کمدی موزیکال تبدیل کرده است.

یکی از زیباترین اثر‌های «مولیر» است که کهنه نخواهد شد و نونهالی نگاه خوبی در این متن داشته است.

وی در خصوص همکاری با رویا نونهالی افزود: نونهالی در زمینه بازیگری و اجرا شیوه خاص خودش را دارد. با ارتباطی که با بازیگران نمایش داشت و با ریزه‌کاری‌ها و ویژگی‌های کارگردانی، توانست بازی‌های خوبی از بازیگران بگیرد.

بوبانی در خصوص استقبال تماشاگران مطرح کرد: نمایش «تارتوف» با توجه به اولین کارگردانی رویا نونهالی با استقبال خوبی مواجه شده و تمام ویژگی‌های یک کار خوب را داشته است.

وی در خصوص کارهای دیگر خود خاطرنشان کرد: قرار است در هفته‌های آینده مشغول بازی در سریال «نفس گرم» محمد مهدی عسگرپور باشم.

گفتنی است؛ نمایش «تارتوف» تا 6 شهریور در تالار شمس (اکو) اجرا می‌شود.

بازیگران این نمایش علاوه بر مریم بوبانی، محسن حسینی، رویا بختیاری، محمد‌رضا مالکی، محمدعلی حسینعلی‌پور، محمد‌علی عطایی، روزبه مهر، هومن کیایی، شیرین اسماعیلی و رویا نونهالی هستند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار