تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت مدیریت شهری صفادشت

شهردار صفادشت گفت: بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام همچون میدان نبی‌اکرم (ص)،موزه حیات وحش و مجتمع تجاری اداری این منطقه در اولویت برنامه‌های اجرایی مدیریت شهری صفادشت قرار دارد.

محمدعلی کریمی، شهردار صفادشت در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اتمام عملیات عمرانی طرح‌های نیمه تمام از اصلی‌ترین دستور کارهایی است که در حال حاضر پیگیری می‌شود.

وی افزود: با بهره برداری  از طرح هایی همچون موزه حیات وحش، میدان نبی‌اکرم (ص)، مجتمع تجاری و اداری صفادشت و ... ارتقاء کمی و کیفی خدمات شهری به نحو مطلوب تری خواهد شد.

وی افزود: کمربندی صفادشت، نیز در زمره طرح هایی است که اخیران تعریف شده و بهره برداری از آن تا حدودی زمان‌بر است و با اجرایی شدن آن بطور یقین روند حمل و نقل در این بخش از شهرستان ملارد بیش از پیش تسهیل می‌شود.

کریمی با بیان نقش حائز اهمیت فضای سبز در زیبایی سیمای شهری و طراوت و سرزندگی هرچه بیشتر شهروندان، عنوان کرد: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع، توسعه سرانه فضای سبز شهری در این منطقه با جدیت پیگری می شود.

وی گفت: محور بعدی فعالیت ما، معطوف به حوزه آبی صفادشت می‌شود که با توجه به بحران آبی پیش رو، در نظر داریم با تعامل و رایزنی هایی که با آبفای منطقه‌‌ای کرج خواهیم داشت، بخشی از آب سد کرج را در برخی از فصول سال به صفادشت منتقل کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهر ، صفادتش ، مدیریت ، پروژه ، شهردار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار